Dansen!

2011-01-04 @ 17:00:00 / Dear Diary / Direktlänk

Jag bad och bönade att ni skulle rösta på oss i en tävling för ett tag sedan, vilket ni gjorde. Jag skrev också att ni får en dans eller vad ni vill om ni var snälla och röstade.

Det är dags att hålla löftet nu... här kommer en dans ;)
Helt ärligt så kan vi inte sluta le när vi ser detta klippet och jag vet inte riktigt om det är taskigt eller inte men samtidigt så hoppas jag att hon själv la ut klippet på youtube och vill ha publiciteten!

Kommentarer
Silla

Klart hon inte lagt ut det själv...Utan den sm filmar har ju gjort narr av henne..Stackare...

2011-01-05 @ 12:29:29
URL: http://sillas.blogg.se/
Katta

Stackars tjej

2011-01-05 @ 19:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser