Guldpriset!

2012-08-23 @ 22:24:07 / Sponsrade Inlägg / Direktlänk
Att sälja sitt gamla guld som man inte använder har blivit allt populärare på senare år och problemet man har är oftast att man inte vet hur mycket guldet är värt och vad man kan få betalt för det!
Guldpriset.nu kan man lätt hämta de aktuella guldpriserna och se vart man får bäst betalt för sitt guld!
På förstaplats är guldbrev så om jag skulle sälja guld så hade jag valt dom utan tvekan. Det är nog ganska lätt att  bli lurad när det gäller handel av guld så det är bra att det finns en sådan sida som visar klart och tydligt hur mycket man kan få för sitt guld!
Man får även information om hur man kan göra för att undvika att bli lurad av blufföretag och man kan även lämna och läsa kundomdömen = extra säkerhet!
 
 
Nu har jag inget guld som jag vill sälja men om det är någon som känner att det ligger något och skramlar i en låda... sälj det och självklart till högsbjudande!

Kommentarer
Katta

Smart om man har guld liggandes hemma

2012-08-23 @ 23:29:58
Jennifers.nu - Fotograf & mamma tack vare IVF

smart :)

2012-08-24 @ 07:44:51
URL: http://jennifers.nu/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser