Decemberutmaning - Dag 20 – Den här månaden!

2010-12-20 @ 08:00:00 / Dear Diary / Direktlänk
Den här månaden... December har varit en toppenmånad.
Ps: är det bara vi som känner att det är mycket upprepning i utmaningen, den här dagen, veckan och nu månaden).
Eftersom detta är skrivet på förhand så kan vi bara spekulera men i vår lilla spekulationsvärld så har vi haft en toppenmånad med massor av tempel, snorkling, dykning, vandring, äventyr, äventyr och äventyr!
Saker som ni kommer att få ta del av sedan om ni vill!


Valde 2 tempelbilder för att inte hela tiden visa snorkelbilder ;)

Kommentarer
MammaTessan

Jag håller med. Jag la ner det där på min förra blogg. Orkade inte hålla på.

Det var inte så kul som jag hade trott och hoppats på.

2010-12-20 @ 08:49:41
URL: http://mammatessans.blogg.se/
Ingrid

gud vad häftigt! älskar tempel och kyrkor av alla slag :)

2010-12-20 @ 14:24:08
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser