Decemberutmaning - Dag 12 – I min handväska (passar inte med vår här ;)

2010-12-12 @ 08:00:00 / Dear Diary / Direktlänk
Jo... det handlar om Min hanväska och inte Minis för han är för blyg för att erkänna och visa sin handväska :)
Och ja... jag erkänner, detta är en "favorit i repris" så om ni skulle leta i arkivet så hittar ni ett väldigt snarlikt inlägg för något år sedan :) 

Innan bytte jag handväska ofta men sedan jag fick min efterlängtade Burberry väska så har jag använt samma väska i över 4 år.

Och i denna väska finns:
Tyvärr så kom inte allting med på bild men vår... eller ja minväska får man nog säga, är med överallt alltid!

* Mobiltelefon - Iphone så klart!
* Menza - Kamera (Froggy är på lagning annars är han också med)
* Migräntabletter - (om ifall att)
* Plånbok (inte med på bild)
* Linskopp & linsvätska.
* Putsduk till Minis glasögon
* Facemist från MakeupStore
* Tandstickor i plast
* Tuggummi i supersöt förpackning från Victorias Secret
* Mintpastiller i plåtask från KITSON (inte med på bild)
* Läppglans x 4 + Nivea Pearly Shine (Måste alltid finnas minst 3 läppglans, stift eller lipsyl)
* Hörlurar - B&O
*ipod (inte med på bild)
* Mont Blanc Penna - Graverad som jag fick av min man i morgongåva... ja den förtjänar en egen bild

Ofta finns där också ansiktscreme och lösa mynt!

Väskmotto: Väskan måste vara tillräckligt stor så det kan bli stökigt i den!

Kommentarer
Ingrid

haha oj vad mycket grejer du har i din väska! jag har inte ens hälften i min, om jag har nån med mej ;)

2010-12-12 @ 11:19:05
URL: http://p0llys.blogg.se/
|| mannen som kan prata om hundar ||

Jag har visserligen ingen handväska, men däremot har jag alltid fickorna fulla med saker :P



Hoppas att ni har det bra! :)

2010-12-12 @ 16:37:37
URL: http://www.henrikolsson.eu
Petra

vad mkt d hade i din väska

2010-12-12 @ 20:31:44
URL: http://petrasjogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser