Stackars stackars Katta... men ack så kul!

2009-09-15 @ 18:53:20 / Dear Diary / Direktlänk
Så Katta och Minis mamma ska börja på Photoshop - Elementskurs i Lund idag och Katta frågade ifall hon kunde få låna vår lilla gröna dator så hon hade något att arbeta på under kursen.

Vi la också över samtliga bröllopsfoton till henne så hon kan hjälpa oss att sortera upp allt, perfekt för då gör hon ju 2 flugor på smällen... dels lär hon sig programmet på kursen och dels så blir alla våra foton sorterade.

Men... inte kan vi väl låta Katta undkomma skammen första dagen på kursen eller???

Vi har satt en något annorlunda bakgrundsbild till henne... en ganska så fyllig naken kvinna som inte döljer något!
Det första hon kommer att komma till när datorn startas, muahahaha...

Jo vet vet, det är inte snällt men ack vad roligt. Vi hade hemskt gärna velat se henne när hon upptäcker det.

Men vi menar faktiskt inget illa... VI ÄLSKAR VÅR TONKI!

Förhoppningsvis så skrattar hon när hon ringer.

Love Ya Tonki!



Kommentarer
Malin

Hej mkt fin blogg du hade :)

2009-09-15 @ 19:27:34
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Linda

haha. underbart! jag gillar era ideer.. så länge de inte går ut över mig ;) hoppas ni sköter er på sthlmsvistelsen!! Annars.....

2009-09-15 @ 19:37:59
URL: http://www.myspace.com/majaklinda
Malin

Tack så mkt. :) Ja detsamma med din, hoppas du tittar in fler ggr.

2009-09-15 @ 19:39:31
URL: http://jeffsflikka.blogg.se/
Katta

Hej



Hämnden är ljuv vänta bara Ni kommer att få äta upp det flera gånger om. Usch vad pinsamt med läraren hängande över axeln öppnar jag datorn och han bara stirrar på bilden och sedan på mig.....och det ända jag får fram är JÄDRANS ANNIKA det är min lilla syster som jäklas med mig.

Älskar Er oxå men vänta Ni bara.......

2009-09-15 @ 22:34:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser