Har Du Busskortet?

2009-09-04 @ 22:05:02 / Dear Diary / Direktlänk

Igår kväll var vi hemma hos Annica och åt glutenfri rabarber/jordgubbspaj med glass... mums.
Vi satt och snackade om böcker och annat och hade mycket trevligt!



Mini hittade en mycket spännande katalog att titta i!





Annicas kylskåp var också mycket vackert! :)



När vi skulle gå så la jag märke till en lapp på Annicas dörr...

Har du med dig busskortet? Så stod det på en post-it lapp som Annica satt upp på dörren. Under detta så stod det Lunch?

Hur kul som helst tyckte jag! Skrattade som tusan och tyckte det var gulligt men också udda.

Borde det inte räcka med att skriva BUSSKORT! LUNCH!
Nej då... det stod Har du med dig Busskortet?

För att Annica inte ska bli sur på mig nu så kommer här en mycket fin bild på hennes kisse!




You know we love you LaCinna!

Kommentarer
Katarina

Vilket fint foto på ert bröllopsfoto. Ett stort GRATTIS i efterskott. Hoppas att ni får en bra ny vecka

2009-09-06 @ 18:35:42
URL: http://ina73.blogspot.com
Annica

Det e väl klart jag inte blir sur för det, sötpotatispaj! Jag är en kvinna som står för vad jag gör (och skriver)! Och särskilt normal har jag aldrig varit :-D. Men det där fotot du lagt upp på mig däremot, kunde du hitta nåt värre? Det va inte så snällt...

Löv ya right back!

2009-09-07 @ 23:38:09
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/
Annica

Sjukt fin katt jag har förresten, ville bara säga det oxå :-)

pussar!

2009-09-07 @ 23:41:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser