Natalie 4 År!

2009-10-31 @ 22:08:52 / Dear Diary / Direktlänk
Dessa underbara barn!
Halloween och kalas stod på agendan idag. Ett barnkalas som jag skulle vara med på mellan klockan 12 och 14. Mini skulle inte vara med för han höll på med tomten och Katta ville inte att vi skulle vara fler vuxna än barn på kalaset!

Dagen till ära...



Jag tror att jag måste bli bättre på att fota mig själv eller vad säger ni?



Bild med en stolt pappa...



Födelsedagsgrisen



Det började lite blygsamt!



Presentöppning, inte att glömma!





Efter pannkakor med grädde och sylt var det dags för tårta!
Jodå jag har bakat den själv ;)



Barnen fick "Champagne" också!



Och efter ytterligare lite lek så avslutades kalaset med en skattjakt ute där de fick leta upp massvis med godis!

Och sedan var det bara att tacka för presenter och för att kompisarna kom, kramkalas!






GRATTIS MOFASA!!!!

Kommentarer
Maya

Gud vilken liten prinsessa och vilken tårta :))

härliga bilder och filmer :))

Kram

2009-11-03 @ 06:38:44
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser