Vill man ha det bra gjort... får man göra det...

2009-05-17 @ 22:53:22 / Bröllop / Direktlänk
... tillsammans med Mini.

Massor av bloggande idag och bara om bröllop men eftersom det är dags att knyta banden om snart 3 veckor så måste vi ju dokumentera allt och idag har vi faktiskt tagit det ganska så lungt men ändå fått lite gjort inför bröllopet!

Jag och Ulrika kom på att vi kunde tillverka egna hårnålar med äkta swarovskikristaller eftersom det inte finns att köpa och jag vill endast ha "äkta vara".

Jag fick med mig 30 nålar hem, mycket enkla och lite tråkiga när man ser dom.



Men när vi väl satte igång och jobba så blev de super duper!



Tillsätt äkta Swarovskikristaller, här i storlek SS30.



Gnistrar som diamanter... I LOVE IT!



Du behöver...

Hårnålar.
Lim.
Kristaller.
Tålamod!

Börja med att sätta lim på en kristall och fäst sedan nålen på kristallen...





Mini arbetar med perfektion!



Ooops... haha liten paus i arbetet bara ;)



När limmet torkat lite, sätt en kristall till som du fäster med lim och Voila! Superläckert!



PERFEKT!



Ojoj... Men vad tusan, det står ju The Ultimate Glue, så vad gör man?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser