Och sedan var det smink...

2009-05-17 @ 20:50:58 / Bröllop / Direktlänk
Jag hade tid till makeup på Makeupstore klockan 14.00 men som tur är så kunde jag komma redan vid 12.00 så jag behövde inte vänta så länge.

Under själva sminkningen var jag där själv (Liza hade åkt hem) och Hanna, hon som sminkade mig.

Jag ville ha en sminkning där det syntes att jag var sminkad. Tydligen väldigt ovanligt när man gör brudsminkningar, men "This is our Wedding and we want it our way"!

Sminkningen såg jag framför mig med svarta sotiga ögon men Hanna tyckte att det blir lite väl mörkt så det blev lätt sotat med grå och silver istället.

Inte så lätt att fota när man inte har någon som fotar en...





Syns inte jättebra men lite ser man ändå.

Får se ifall det blir så mycket runt ögonen på bröllopet eller ifall det blir lite mindre!

Kommentarer
Anonym

Vad fin du e vännen!

2009-05-24 @ 18:41:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser