Makeupstore - MakeUp kit!

2009-05-17 @ 21:54:28 / Bröllop / Direktlänk
Jodå när man blir sminkad av Makeupstore så får man lite varor också, eller får och får man betalar för dom. Jag handlade ganska så mycket faktiskt.... hmmmm skyller på att det handlar om bröllopet.

Mitt problem är att jag inte sminkar mig mycket i vanliga fall, ingenting faktiskt förutom klassiska svarta streck under ögonen.

Här är allt Gottis jag köpte!




Hela kitet landade på 1239:- men då fick jag lite "gratisprylar", tester osv också.

1. Broschyrer från Makeupstore som man nog får gratis där.
2. Läppglans i färgen VIDE. Lite åt det rosa hållet med glitter i, mer bröllop än så blir det nog inte! Pris: 140:-
3. Sminkpensel. Eftersom jag aldrig använder foundation eller annat så kanske det känns onödigt att köpa en borste men jag fick ett superbra tips. Så håll i hatten och ta in detta... Använd borsten till alla ansiktskrämer och annat. Perfekt för man slipper massa spill och det är skonsamt mot huden! Perfekt tycker jag. Pris: 225:-, NO 213. Givetvis är det syntetiskt hår.
4. Gratisprov på Hemmaspa, Brown sugar polish coffe/spice. En form av bodyscrub tror jag. Ska bli kul att testa.
5. Ytterligare gratisprov, denna gång på fuktighetskräm. Spännande med tanke på att den heter Ice Cream Time.
6. Mera gratis, liten spegel, en penvässare samt en liten test på ansiktspeeling som jag ska testa.
7. Puder. Detta kan vara det andra pudret jag köper i hela mitt liv. Kommer nog att vara x antal år för att jag aldrig använder det men självklart måste jag väl "pudra näsan" när vi gifter oss. Pris: 259:- Färg, Bangkok. Dual foundation heter det så det är nog inte riktigt ett puder.
8. Ansiktsmask. Jag har så ruskigt torrt ansikte så ansiktsmask är bra, tror jag. Pris: 195:-
9. Ok så jag är fortfarande inte riktigt på det klara med vad detta är men det ska vara jättebra för torr hy. Som ett glas vatten för hyn sa Hanna samidigt som det fixerar sminket?! Nåja jag är väl en sucker som går på att detta. Pris: 195:-
10. Samma som nr 9, men i mindre format. Det hette att man fick denna gratis när man köpte Face Mist men jag antar att man betalt denna också, i det förra priset.
11. Svart kajalpenna, en av få saker jag faktiskt känner till. Denna är vattenresistant. Pris: 130:-
12. Lösögonfransar. Detta är jag bekant med sedan tidig partytid men jo jag erkänner... även ifall jag inte använder lösögonfransar så gillar jag dom! Pris: 95:-

Mycket nytt att testa alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser