En Riktig TV-serie junkie... måste se allt!

2009-03-21 @ 16:41:11 / Tv Serier / Direktlänk
Jag är verkligen ipod- beroende och jag erkänner detta och det är ett beroende som jag trivs med så jag tänker inte sluta leva i symbios med min ipod.

Tittar på typ alla tv- serier som finns (en mild överdrift) men men...

Just nu tittar jag på The L-word. Tittar är kanske också fel ord eftersom jag mest lyssnar.
Podden är igång under hela min vakna tid (nästan) så den är med när jag jobbar, lagar mat, städar mm. mm.

Så vad tycker jag om The L- word? Den är väl ok... inte mer men visst det är ju ett tidsfördriv!

Är på säsong 2 avsnitt 11!



Bild från TV.com

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser