Världens sötaste mamma!

2009-06-21 @ 13:03:19 / Dear Diary / Direktlänk
Nu vet jag varför jag är som jag är, kan bli lite manisk på vissa saker och måste ha dom till varje pris.

Mamma och pappa var med Minis föräldrar och firade midsommar i Malmö med några vänner. På vägen till Malmö släppte de av Linda i Lund.

På vägen hem ringer mamma mig och säger att hon sett något alldeles underbart i skylfönstret i en butik i Lund. Så nu ska mamma och jag köra till Lund imorgon efter jobbet, jodå nu har jag fått jobb också!
Tänk nu om det inte passar eller inte finns kvar? Med vad gör man inte för sin mammis?!

Och beträffande jobb. Jag fick ett besök av chefen som sa att jag skulle anställas från och med måndag och jobba 08.00 - 12.00 vardagar. Känns bra!

Att chefen råkar vara pappa behöver vi faktiskt inte nämna!

Kommentarer
Cissi

Vilken vacker mamma du har! kjam kjam

2009-07-05 @ 19:48:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser