Midsommar 2009 i bilder & text...

2009-06-21 @ 00:19:38 / Dear Diary / Direktlänk
Som sagt så var vi hos Andreas & Linda och det var trevligt.

Vi började med att grilla





Efterrätten hade Linda fixat och det var glass med Baylies och choklad... mums.





Vi var inte så många, det var Ida & Jeppe, Andreas bror & hans fru, Andreas syster, en kille som hette Johan och givetvis vi.













Sedan var det dags för lekar så vi blev indelade i lag och samtliga par splittrades. Vi började med pilkastning







Efter detta så var det dags för prickskytte, vi skulle träffa Andreas i huvudet och Minis lag skulle träffa Linda i huvudet... jodå det är sant.





Tobbe & Ullis





Ida ser lite rädd ut!







Nästa tävling gick ut på att slå i ett spik.



Kubb fick avgöra vem som vann och det var min mans lag som blev det vinnande laget.



Priset var att det vinnande laget var att de fick välja snaps först och det gjorde inget för Mini gav mig sin!

Vad hittade ni på?








Kommentarer
Ulla

Ja, jag jobbade jag!!!! 14-23, på midsommarafton, kul va? Misan var hos morfar och mormor!

LOVE YOU!!!!!

Ullsiana

2009-06-21 @ 12:45:58
URL: http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser