Micke på besök men ack... inget riktigt "Hej Kära Videodagboken"

2009-06-08 @ 23:40:22 / Dear Diary / Direktlänk
Det har varit en relativt lugn dag här hemma på Paradisvägen. Bilen fick nya sommartassar och sedan hade vi Micke här.

Eftersom han har fyllt 30 så skulle det firas. Vi grillade och hade tårta och hela baletten.

Jag tyckte att vi skulle göra ett "Hej kära videodagboken" till Lajna men av vissa anledningar så hoppade vi över detta.

Dock är det inte sagt att vi fångades på film...

Micke var ju tvungen att testa i Pee Drunk...



Sedan åt vi...









En något udda prinsesstårta!




Filmklipp bortplockat p.g.a. svartsjuka!


Ibland måste man få fjanta sig!

Sedan körde vi fotorace medans Mini fixade fikan!

Micke fick sköta kameran.












Men visst är vi väl söta?

Kommentarer
Lajna

Hahahahaha.. det är döfött att få honom att säga det, jag har försökt! :P



Såg att du hade ringt men jag ska iväg på Speedway strax så jag slår en pling imorgon! :D



bara 4 dagar kvar till herr å fru Majak! weeee

2009-06-09 @ 17:21:08
URL: http://lajna.se
Junior

hihi men gud vad söta ni är då ;)

2009-06-12 @ 11:43:54
F

Det var väl ändå Micke som bad dig att ta bort videoklippet eller ?

Han som så många andra tyckte inte att det var passande....

2009-06-18 @ 20:23:48
Annika

Svar till F:

Jag vet varför Micke bad mig, räcker det så eller?

Tänk på att Micke och jag är bra vänner och pratar mycket om mycket!



2009-06-18 @ 20:33:30
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Junior

Han måste ju ha tycket det va passande eftersom han pussande på henne och visste om att det filmades...och vilka är så många andra????hahaha svartsjuka...

2009-06-18 @ 20:45:24
F

Det tror jag inte du vet eftersom han inte sa allt.

Ni må vara bra vänner men vänner pratar inte om allt, för då hade du inte gjort så här.... Ett enkelt råd till dig är att ta bort sånt som kan göra illa innan det går för långt.

2009-06-18 @ 20:49:13
Annika

Svar till F:

Sättet du skriver på visar att du inte känner mig alls. Micke och jag samt min man har känt varandra länge! Jag tror att du missat att jag är GIFT och endast kompis med Micke. Svartsjuka hör inte hemma bland vänner, enligt oss.

Vi tänkter inte skippa att lägga ut bilder på Micke för att någon blir svartsjuk, så enkelt är det.

Vi lägger ut bilder på alla våra vänner som sagt att det är ok så Micke vet om dessa bilder!

Vi har inte lagt ut något eller gjort något som Micke misstyckt!



2009-06-18 @ 20:57:40
URL: http://bringblingtoeverything.blogg.se/
Junior

Men gud om det är såååå himmla jobbigt...SLUTA LÄS..svårare än så är det inte

2009-06-18 @ 22:06:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser