Jobb och springande fågelungar.

2009-06-24 @ 19:28:24 / Dear Diary / Direktlänk
Ja, jag vet att jag skulle vänta en vecka innan jag fotade bebisarna igen men det går inte... mamman var ju inte där när jag kom till jobbet så jag smög dit och tog några snabba bilder innan jag lika fort avlägsnade mig... Gud va söta de är!!!







Dom är så söta när dom kryper runt!

På jobbet  var det ganska så lungt men hela eftermiddagen gick åt att ringa till Marina & Motor. Mamma och pappa har köpt en brygga till vattenskotern och när den kom så var den repig och dan så pappa vägrade ta emot den. Nu är det en flejd mellan oss, företaget och Schenker. Eller ja... det var en fejd. Jag satt i telefon si sådär 4 timmar och nu får vi tillbaka pengarna. Yeaj me!

Tonki, Löv ya!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser