Jobb, bebisar och uppgörelse gällande tejpen!

2009-06-23 @ 13:26:15 / Dear Diary / Direktlänk

Har kommit hem från andra dagen på jobbet idag. Kontering hela dagen. Katta städade bland pappren så jag ska få mina egna utrymmen... hon är bäst Tonki.



När mamma sedan kom så var det dags att fota fåglelbebisarna igen...



Katta utrustade sig med kvast (endast för säkerhets skull)



Vi hann ta en del bilder innan mamman kom.










Så söta de är! En är helt framme och den andra är på väg!
När mamman kom flygandes så smög vi bort för att undvika bråk!



Vi ska dit och fota om en vecka igen och följa de små liven!

Nu ska jag strax bokföra men först ska jag bara klargöra beträffande tejpen som slet bort huden på bysten.

Fick en kommentar om att jag hade tejpen för länge. Jag hade 2 tejpremsor kvar som inte var använda och det var dessa som jag tog, inte de som jag hade till klänningen. Jag duschar som alla andra och gck inte runt med tejp på kroppen i en hel vecka.

Katta påpekade det och Ella hade sagt samma sak så nu hoppas jag att ni förstår! Det var ny tejp!

Pussas

Kommentarer
Anonym

Har Du verkligen ingen bättre bild å mig?

Kram

2009-06-23 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser