Första dagen på jobbet och äggen kläcks!

2009-06-22 @ 20:24:30 / Dear Diary / Direktlänk
Så idag var första dagen på jobbet och det var mycket trevligt. Det är så skönt, för det märks att Katta gör allt för att man ska trivas. Jag har fått ett eget kontor och sitter och konterar bokföring.

Imorgon ska jag fortsätta med detta.

Kommer ni ihåg fågeläggen? Nu var vi där och kikade ifag och här är resultatet vid 12.00





Hur gulligt är inte det?

Sedan åkte mamma och jag till Lund. Toppen som mamma ville prova var inte så fin så vi hoppade över det.

Däremot så hittade vi en supersnygg Marimekko- klänning som var supersöt. Problemet är att den inte fanns i mammas storlek så nu håller jag på att försöka jaga tag i en sådan.



Mini och jag körde bort till kontoret för att jag ville se ifall bebisarna var framme nu. Mamman låg och flyttade inte på sig så Mini tog bara några bilder och sedan åkte vi hem...

Det verkar som om 2 av bebisarna är framme nu!











Ser ni en av bebisarna?

Kommentarer
Lajna

Jag fattar fortfarande inte hur hon kunde lägga dem där.. så öppet :/



Får hoppas att ungarna är sötare än de där äggen.. för det ser ganska läskigt ut när de kläcks!



Å förresten, blev det en Stella eller Alfons? Eller blev det något helt annat?



Kram kram

2009-06-22 @ 20:28:56
URL: http://lajna.se
Annica

Jag hade aldrig gissat på att de hade bruna bebisar. För de ser bruna ut va? Fan va häftigt att kunna dokumentera steg för steg i alla fall! Jonas hade ju duvungar på sin balkong, vissa mammor har tydligen inte självbevarelsedrift så det räcker till ungarna.;-)

2009-06-24 @ 17:53:57
URL: http://karlekochrevolution.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser