Tiger Woods har varit otrogen!

2009-12-17 @ 23:31:05 / Dear Diary / Direktlänk

Sitter och tittar på programmet om Tiger Woods och hans otrohet.
Jovisst har han varit otrogen, det betvivlar jag inte. Med hur många och hur mycket? Inen aning och det spelar inte så stor roll, otrhet är ju ändå otrohet!
 Jag tycker oerhört synd om hans fru och barn nu, vilket oerhört svek.
Det är ännu värre att media blåser upp det. Otrohet i sig är ju lika illa om det är Anders Persson i Småland som är otrogen som om det är Tiger Woods.
Även om han är en superstjärna så är han ju fortfarande människa.
Skillnaden är att det inte står i vartenda tidning om det är Anders som varit otrogen. Att ta sig igenom en otrohet är jobbigt nog utan att det basuneras ut i alla tidningar.

Så vems fel är det? Älskarinnornas? Nix... enligt Tigers, enligt mig! Det är han som är gift och som har en familj, inte hans älskarinnor.

Jag hoppas att Elin lämnar honom och inte tillåter att fortsätta ett så infekterat äktenskap.

Vad tycker ni?


Bildkälla

Hmm... Nu undrar jag vad Zlatan har för sig?!


Kommentarer
Emmelist

men kan man ha finesser på en strippstång? haha.



ja jag ska kolla på tradera och blocket lite mer. måste ha en :D

2009-12-17 @ 23:35:17
URL: http://emmelist.blogg.se/
ullciana

Håller med dig!!!!

Vi pulsar i nästan meterhögt snö, ( lite överdrivet, men det är massor!!!!!)

Love you, er Ullcie

2009-12-17 @ 23:49:45
URL: http://misipis.blogg.se/
Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

ja den enda som gjort fel är Tiger då han valt att vara otrogen..men frågan om hur många kan vara intressant för det kan ju vara nåt sjukligt som sexmissbruk tex och då behöver han ju hjälp.

2009-12-17 @ 23:58:22
URL: http://pyttis.blogg.se/
Emmelist

haha ja jag tänkte väl. effekter och funktioner på en stång? hmmm :D började fundera lite där ;)



x pole? den ska jag kolla upp! men damn vad dyrt :D

2009-12-18 @ 00:38:11
URL: http://emmelist.blogg.se/
Maria - livet i Milano ☆

otrohet är så fult

2009-12-18 @ 07:24:30
URL: http://fashionstars.blogg.se/
Maya

Jag håller med, inget att bygga ett liv på!

Elin kan bättre än så :)

2009-12-18 @ 08:29:31
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Katta

Jag hade aldrig klarat av att leva med en man som har bedragit mig om han så bedragit mig med en eller flera kvinnor.



Kram

Katta

2009-12-18 @ 09:13:23
Madde

Jag håller helt med dig. Det finns inga ord för hur hemsk en otrohet är. Jag kan inte finna något sätt för hur man ska kunna leva med en person som bedragit en oavsett om det är med en eller flera kvinnor!

2009-12-18 @ 09:21:12
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Lisa

det är ju helt hans fel..men han ser ju så tervlig ut! Det hade varit mkt bättre om allt var påhittat tycker jag.. ^^

2009-12-18 @ 09:22:39
URL: http://lisadahlstroem.blogg.se/
Carrou and the Bird

Tycker också Elin ska lämna honom. Som du säger så är otrohet otrohet men jag kan tycka att det blir ju ännu värre med ju fler det är och desto längre tid det pågått. Något måste ju vara snett i skallen på en person då eller är den bara för feg för att lämna sin fru istället? man kan ju inte ha allt vilket vissa verkar tro. Kram!

2009-12-18 @ 09:23:30
URL: http://carrou.blogg.se/
Anonym

ALltså vem bryr sig? Han får väl göra vad han vill, han får även ta konsekvenserna.

Tycker det är så hemskt att media spelar ut det till världen, ingen har med det att göra och ingen borde yttra sig för det är bara han som vet vad som hänt. Älskarinnan ljuger säkert.

2009-12-18 @ 09:24:34
Rebecca

Håller helt och hållet med, otrohet är ju ändå otrohet, sen kvittar det om det är en känd person eller en "vanlig" person.

Jag hoppas också innerligt att Elin lämnar honom och tar barnen med sig, för otrohet är inget kul.

2009-12-18 @ 09:27:28
URL: http://beeccay.blogg.se/
sabina

tycker elin ska lämna det aset fort som fan utan att blinka

2009-12-18 @ 09:29:12
URL: http://sabinahighheels.blogg.se/
miss Fåfäng

Jag håller med! (Synd att det blev såhär)



Jag tyckte dem såg så otroligt lyckliga ihop men det heter ju 'Bakom fasaden'. Det han gjort var bara så jävla korkat. Stackars elin och deras barn.

2009-12-18 @ 09:31:12
URL: http://missfafang.blogg.se/
Sofka

Det är hemskt !

2009-12-18 @ 09:38:51
URL: http://sofkaa.blogg.se/
Lovisa

jag håller med dig! jag gillade tiger woods jättemycket innan, men inte nu längre.. det är synd att det ska behöva gå så här.

2009-12-18 @ 09:48:34
URL: http://lovisaaakesson.blogg.se/
mel

Tiger får göra precis som han vill! Elin likaså. Hon är fri att sticka. Det är inte vår sak hur de vill reda ut sin relation. Man kan kanske tycka att det hade varit bättre om han kört med öppna kort från början, som t.ex. Gene Simmons eller Hugh Hefner. Hyckleri är inte snyggt, men jag tycker inte heller att det är någon direkt överraskning att en person i hans position håller sig med älskarinnor. Så mycket naiva drömmar om kärleken det finns! Vad tror folk egentligen? Frågan om Zlatan är väl högst relevant... !

2009-12-18 @ 09:54:40
URL: http://mel.blogg.se/
Annoula

Sant! Otrohet spelar ingen roll hur många gånger man varit. En gång är en för mkt! ...

2009-12-18 @ 09:57:21
URL: http://annoulaa.blogg.se/
rebecca

Håller med dig! Det är fult och elakt! mår illa av att tänka på sånt! Blä på honom!!!

2009-12-18 @ 10:09:53
URL: http://rebeccainabox.blogg.se/
LiiCee☆彡

tycker att det Tiger gjorde va fruktansvärt fel, men samtidigt kan jag inte låta bli att va arg på älskarinnorna också.

Dom visste ju ändå att han hade fru, det är ett val dom har att säga nej. Jag förstår inte hur man kan ligga med en familjefar, att man inte tänker och förstår hur mycket man kan förstöra och splittra en familj för ett nöje man lika gärna kan få från nån annan!

Jag hoppas verkligen att Elin lämnar honom så han förstår vad han mister!

Jag kan inte tänka mej hur svårt det måste vara för henne nu, media överallt och att aldrig få vara ifred...



Två dagar innan allt detta utdagades i media fick jag veta att min pojkvän varit otrogen mot mej... Det går inte en enda dag utan att jag tänker på vad han gjort mot mej. Jag bär vårat första barn i magen och kan inte förstå varför han ville riskera det vi skapar för nåt så meningslöst..!



Samtidigt är jag oerhört glad över att jag inte sitter i samma situation som Elin med media som skriver hela tiden om det som hänt... Jag hade aldrig klarat att ha världens ögon på mej genom en så svår tid..

2009-12-18 @ 10:09:55
URL: http://liicee.blogg.se/
Mattias

Självklart så har Tiger Woods varit extremt svinig och även om det är illa med otrohet hur den än har uppstått så känns den förstås ännu värre för Elin nu när det visat sig att han har varit konstant otrogen med en djävla massa.



Tyvärr är det inget ovanligt bland kända män men många tjejer är såpass kändiskåta så att de verkar se mellan fingrarna bara de får fortsätta vara rika hemmafruar.



Jag hoppas inte Elin väljer att fortsätta vara en sådan och hur som helst så lär hon ju ändå vara ekonomiskt oberoende så även om det är synd om barnen tycker jag hon ska lämna honom genast.

2009-12-18 @ 10:22:26
URL: http://jack71.blogg.se/
luckeboi

hans karriär är antagligen på botten just nu ;)

2009-12-18 @ 10:34:04
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
G.E Online

Man är inte ett svin bara för att man varit otrogen. Alla har, eller kommer någon gång, vara otrogen på något vis. Man är inte mer än människa. Det är helt sjukt att man beter sig som man gör mot Tiger.

2009-12-18 @ 10:34:37
URL: http://agilityforum.se/blogg
Camilla

Otrohet är nog bland det värsta jag vet!

Men sen är det ju upp till var och en om stannar eller går. Jag hade gått direkt!!

Men det är jag det..=) Alla är vi ju olika.

Jag säger så här: Man behandlar andra som själv vill bli behandlad.. Å det gäller den som är otrogen & älskarinnan/älskaren.

Man måste alltid kolla om det är så här jag vill bli behandlad. Vill jag inte det, då behandlar man inte andra så heller. =)

Det var min åsikt om det hela..



Ha en God Jul & ett Gott Nytt år!!

Kram/Camilla

2009-12-18 @ 10:46:01
URL: http://camilladegerbjork.blogg.se/
hannah

sv; det är ju värt att se det ;D men idag är ju sista avsnittet :P

2009-12-18 @ 10:58:54
URL: http://hanuut.blogg.se/
Erika

Jaa, jag håller med dig. Otrohet är alltid lika illa oavsett vem eller hur många. Jag hade inte stannat kvar om jag var hon, hoppas inte hon gör det. Usch!

2009-12-18 @ 10:58:54
URL: http://ikaaan.blogg.se/
Jenny

Det tycker det är skillnad på att vara otrogen vid ett tillfälle och att ha 10 älskarinnor. Att vara otrogen en gång med en random kan jag se mig acceptera som ett uppriktigt misstag att förlåta, men att ha 10 tjejer man ringer lite då och då, det är oförlåtligt.

2009-12-18 @ 10:59:30
Tobias

Hehe mitt bredband fungerar tyvärr inte igår :(

2009-12-18 @ 11:17:47
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Zozzo

Jag hoppas också att hon lämnar honom. Otrohet är otrohet och det går inte att lita på en människa som varit otrogen. Kram kram

2009-12-18 @ 11:18:42
URL: http://zozzooo.blogg.se/
Caroline

Hoppas också att hon lämnar honom. Jag tror att han kommer fortsätta hålla på så där. Och det spelar ju faktiskt ingen roll om det var med en eller flera, det är ju fortfarande otrohet. Det sägs ju nu också att Tiger har ännu ett barn sedan förut! Jag hoppas allt kommer att rasa för honom!

2009-12-18 @ 11:41:57
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Caroline

Hoppas också att hon lämnar honom. Jag tror att han kommer fortsätta hålla på så där. Och det spelar ju faktiskt ingen roll om det var med en eller flera, det är ju fortfarande otrohet. Det sägs ju nu också att Tiger har ännu ett barn sedan förut! Jag hoppas allt kommer att rasa för honom!

2009-12-18 @ 11:42:05
URL: http://marycaroline.blogg.se/
MammaTessan

Jag håller mer.

Jag hatar otrohet.

Jag vet inte vad jag skulle ta mig till om jag fick reda på att min kille varit med någon annan eller några andra.

Det skulle vara så fruktansvärt förnedrande, För mig.

Det finns sånna idioter som inte bryr sig om dom raggar på en kille/tjej som har ett förhållande.

Lockar dom till att såra en annan människa.

Men ännu värre om den med ett förhållande raggar på någon.

Det vart en ganska lång kommentar det här. =) Men blir upprörd bara jag tänker på det.

2009-12-18 @ 12:05:32
URL: http://tjn.blogg.se/
bea

Jag håller med dej helt, han har brutit ett löfte, jag vet inte om jag skulle kunna lita på honom igen om jag vvar hans fru :s

2009-12-18 @ 12:08:56
URL: http://favoritee.blogg.se/
Ellen

Jag håller med.^^

Fast en sak som jag inte förstår är att alla tycker att det är så himla intressant. Själv bryr jag mig överhuvud taget inte alls.^^

2009-12-18 @ 12:16:14
URL: http://twilightisen.blogg.se/
Tobias

Hoppas Elin lämnar honom!

2009-12-18 @ 12:42:26
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
TERREH - GRATIS DESIGNER!

Jag håller helt med dig! Spelar ju ingen roll om han är känd eller inte, det är lika hemskt i alla fall.

2009-12-18 @ 13:11:46
URL: http://terreh.blogg.se/
Maria [Fotoblogg]

Håller med. Och det konstga är att så fort det handlar om otrohet så är det inte pojk/flickvännen som är boven i dramat utan älskarinnan/älskaren. Och det är för mig ofattbart. Men är kanske så man reagerar. har aldrig behövt uppleva det och hoppas aldrig att jag gör det heller

2009-12-18 @ 13:24:41
URL: http://mariaholgersson.blogg.se/
saandraa ;D

håller verkligen med dej!

2009-12-18 @ 13:27:02
URL: http://saandraans.blogg.se/
Lollo

haha jag känner en Anders Persson i småland =) lite komiskt! och jag tycker precis som du att Elin ska lämna Tiger!

2009-12-18 @ 13:27:41
URL: http://lorenasvensson.blogg.se/
emmygoodwin

han verkar vara en stor skit ;O

2009-12-18 @ 13:44:25
URL: http://jonesochgiftet.blogg.se/
Mytruth

Jag har bloggat om just detta flera tillfällen, och tycker samma sak som Du, det spelar ingen roll vem det är, kändis eller inte, man eller kvinna!



God Jul

/Mytruth

2009-12-18 @ 13:58:44
URL: http://mytruth.blogg.se/
Mamma Mu

Jag tycker de borde lägga ner, därmed punkt.

2009-12-18 @ 14:16:15
URL: http://sriwanna.blogg.se/
msirvio

Man kan ju inte säga mer än herregud, Media överdriver ju säkert en hel del coh det gör ju inte saken bättre! Nä, de är vuxna människor som kan lösa det här på ett eller annat sätt, utan media..

2009-12-18 @ 14:26:54
Kashaya

Jag håller med fullständigt.

2009-12-18 @ 15:13:23
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
linda

Helt klart hans fel!

hans misstag.



Nu anser jag at älskarinnorna faktisktkt kunde säga nej. vet de at h är gift så flörtar mani inte. För en dag kommer de stå där och vara den bedragna och det kommer göra ont. Karma säger jag bara.



Been there...blivit bedargen alltså och det e det västa av alal svek.

2009-12-18 @ 15:20:17
URL: http://lilomeandmylife.blogg.se/
Tessan

Håller helt med dig där. Fy f*n för otrohet. Den som är det kan inte älska sin partner anser jag.

2009-12-18 @ 15:24:59
URL: http://varframtid.blogg.se/
Näslund

Alltså seriöst. Om alla som har en parner som är otrogen då skulle det bara handla om det i media. Hur kul är det att man tar upp någons otrohet? Det är sjukt! Låt människorna vara ifred, så blir dem flesta nöjda och glada. För även dem som inte är kända går ju inte ut med det i media och säger "Han var otrogen mot mig" - och blablabla. Varför ska man alltid sätta upp kändisar på väggen? Tycker detta är skit löjligt. Sry men detta är vad jag tycker. Även om denna Elin kanske vill ha uppmärksamhet så tycker jag detta är skit löjligt. Kan inte media skriva om något annat roligare ist? :O :O

2009-12-18 @ 16:16:28
URL: http://naslund92.blogg.se/
josefine

jag är trött på alla som är otrogna, och all media som tar upp det. Jag tycker så synd om Elin och barnen som kanske bara för en gångs skull glömma bort det, men blir påmind om det såfort dom sätter på tvn. Det är faktiskt dålig stil av media!

2009-12-18 @ 16:59:01
URL: http://osin.blogg.se/
mel

Problemet är att många felaktigt likställer otrohet = ligga med andra. Det har inte med saken att göra. Otrohet är att svika ett förtroende och behöver inte alls handla om sex! Men just när det gäller sex tror sig folk veta exakt vad rätt och fel för ALLA, och är redo att dela ut domar till höger och vänster. Vi vet lika lite om paret Woods sexliv som vi vet om deras övriga relation. Vi vet inte vad som föregått "otroheten" eller vilken typ av relation de har. Alla bara tar för givet att allt ska vara som i sagorna! Varför är det så? Det stör mig...

2009-12-18 @ 17:05:44
URL: http://mel.blogg.se/
Victoria

Håller med dig! Det spelar ingen roll vem det är, för otrohet är alltid otrohet och ingenting annat! Det är riktigt fult gjort mot hans familj att han har betett sig så!

2009-12-18 @ 19:00:36
URL: http://victoriadays.blogg.se/
Neha

Jag tycker hon ska lämna honom

2009-12-18 @ 19:00:49
URL: http://nehaexponerar.blogg.se/
sara

Jag håller helt och hållet med dig. Otrohet är och känns alltid hämskt. Lägg därtill att att en hel värld gottar sig i det och ser det som ren och skär underhållning. :/

2009-12-18 @ 19:02:02
URL: http://egomani.blogg.se/
J V H

Jag hade aldrig tolerarat att någon var otrogen mot mig. Elin borde verkligen lämna honom, det är det ända jag har att säga.

Och det verkar ju som om älskarinnorna bara blir fler och fler som träder fram i media, hur många är det egentligen? Femtio? Känns ju som det.

2009-12-18 @ 19:25:55
URL: http://jvhs.blogg.se/
Karin

Oj vad det är många som bryr sig om sånt här. Fattar inte varför... Vill han vara ett svin så får han väl vara det. Det är synd om Elin men när hon väl fått reda på det så är det ju upp till henne vad hon vill göra och om han ska få ta några konsekvenser av det eller inte... Jag tror inte att något förhållande kan "överleva" en otrohet, fast man har barn tror jag det är bättre att dela på sig, jag tror barnen mår bättre av att ha en mamma och pappa som är lyckliga på varsina håll än en mamma och pappa som är olyckliga tillsammans!

2009-12-18 @ 19:48:12
URL: http://kavitha.blogg.se/
anonym

Jag förstår inte ens varför alla lägegr sig i, och uttrycker sig omn vad hon ska göra och inte. Tycker man synd om familjen ska man väl inte ta upp det i sin blogg och förstora det ännu er, ge mer respons, lägga mer ved på elden.

2009-12-18 @ 20:43:55
Msbluejeans - Lite av allt (o)möjligt

Jag håller med.. är man otrogen så är man det, spelar ingen roll med hur många.

Dock tycker jag att det är lite onödigt att det skrivs verkligen ÖVERALLT. Okey, han va otrogen.. Det är deras ensak. Lite överdrivet att aftonbladet hade det på löpsedel osv.

2009-12-18 @ 21:05:45
URL: http://msbluejeans.blogg.se/
Havana

Jga tycker att han är ett äckel och jag tycker att Elin ska bara lämna han för att han förtjäar inte henne!



hatar otrogna idioter

2009-12-18 @ 21:17:07
URL: http://havanaeldora.blogg.se/
Jonna

Fy fan för de som är otrogna mot sina partners. Hoppas elin får mod att lämna det där svinet. Tänkte han inte på sina barn då eller? fy fan man gör inte så bara

2009-12-18 @ 21:41:45
URL: http://audrine.blogg.se/
Victoria

Okej, klart att det är fel med otrohet. Men i Tigers fall verkar det vara mer än bara otrohet, han verkar ju vara sexmissbrukare. Och det har ingenting med känslor och göra, hans avsikt är ju inte att såra Elin i så fall. Det är precis som vilket annat missbruk som helst och det han skulle behöva är hjälp, och det är inte många sjuka människor som vågar ta hjälp. Dessutom tycker jag att det är fel att hela jävla världen ska lägga sig i hans privatliv.

2009-12-18 @ 22:57:02
Anna

Har själv haft en pojkvän som var otrogen. Gjorde dock misstaget att ta tillbaka honom..Men det hände igen och då stack jag, vilket var nåt av det bästa jag gjort!

Det finns bara en sak jag sitter och funderar på angående Tigers otrohet. Hur kunde han se Elin och sina barn i ögonen utan att ångra sig? För ångra sig verkade han då inte göra eftersom han hade flera älskarinnor under flera års tid.. Fy fan för otrogna människor! Fattar dom inte att dom förstör andras liv?

Lider med Elin, och hoppas hon tar ungarna och lämnar Tiger. Han förtjänar dom inte.

2009-12-18 @ 23:01:21
URL: http://jagoverleveralltutomdoden.blogg.se/
sseran

håller med dig. det spelar ingen roll vem som är otrogen. om det är en världskändis eller en typisk svensson!

2009-12-19 @ 00:56:50
URL: http://sseran.blogg.se/
mel

"Jag förstår vad du menar men oavsett hur deras förhållande ser ut (eller någon annans för den delen) så rättfärdigar det inte otrohet!" //Annika



Menar inte att rättfärdiga otrohet, men tycker att vi andra vet alldeles för lite om Woods för att uttala oss så kritiskt som en del gör. Vi vet inte om Elin borde lämna Tiger, det vet i så fall bara hon själv. Vi vet inte om Tiger är ett svin, eller ett offer, eller ingetdera. Victoria ovan snuddade lite vid det... Hade allmänheten varit lika upprörd om Tiger var smygalkis, spelade bort sina pengar, eller var kokainberoende bakom ryggen på Elin? Nej, det är bara för att det handlar om SEX. Och då förväntar vi oss plötsligt av någon anledning att ALLA ska ha samma, gammalkristliga, syn.



Jag tycker t.ex. att om Tiger hade valt att dumpa Elin och barnen (utan att vara "otrogen") hade det varit ett mycket större svek.



2009-12-19 @ 04:17:41
URL: http://mel.blogg.se/
Mamma

Förstår mig inte på folk som är otrogna och lurar sin partner.

Så fult så det finns inte ord för det!



Jätte fin blogg, kram

2009-12-19 @ 08:29:09
URL: http://enmammasliv.webblogg.se/
Ramonita

Jag fick reda på för några dagar sen att min s.k fästman ev. har varit otrogen mot mig. Har han inte varit otrogen, så har han iallafall svikit mig sen i augusti. Jag vet inte vad som är värst, otroheten eller vetskapen om att han har svikit mig så otroligt mycket. Man kan aldrig förlåta otrohet, det finns inga ursäkter!

2009-12-19 @ 09:25:53
URL: http://badbuttrue.blogg.se/
Askungen

jag vet inte.

jag dömer inte honom.

det där han har gjort är fel.

han var inte ärlig.

men han har älskat henne.

han älskar nog henne fortfarande.

men jag vet inte hur mycket det är i sin allvar

dåligt i relationen mellan dom två båda, och om vad det som är rätt eller fel om hur elin ska göra med relationen. vi vet inte ju heller om hon har varit trogen hela loppet ut inom äktenskapet med honom? vi kan ju inte veta saker.



otrohet existerar inte om man har kommit överens om vilka förhållande man ska inleda med en, men det problemet är det att det är lätt att älska en så mycket men det är svårt att agera handling som föregår ord. jag menar, otrohet är inte dödsdömande dom men den ingår mycket sveda och smärta men det handlar om vilken relation man har och man ska se utifrån alla handlingar och hur man har haft det i relationen.



alla förhållanden ingår frestelser och syndiga lössittande tyglar - men vissa klarar sig längre med skygglappar och kontroll - men känslor kan lura oss ibland.



om elin och tiger har den naturliga lyckan och orginella kärlek - då kan dom lösa det här om dom vill verkligen kämpa igenom det där svåra ödet som sårade henne och även honom själv. alla har svackor.



2009-12-19 @ 14:19:25
URL: http://askungan.blogg.se/
sarase

Jag håller med dig till fullo! Jag har inte ens läst någon artikel i tidningarna om det här-förutom rubrikerna.. Precis som du skriver..det spelar väl ingen roll om det är Tiger Woods eller Anders. Självklart är det synd om Elin..Det finns ingen ursäkt för otrohet. Men om vi verkligen ska bry oss om henne så ska vi nog inte lägga våra nyfikna näsor i blöt för mkt. Det är deras ensak :) Ha en toppen lördag!

2009-12-19 @ 14:55:21
URL: http://sarase.blogg.se/
Tess

Otrohet är otrohet, precis som du skriver. Det spelar ingen roll med hur många, på vilket vis eller liknande. Men hoppas skvallerblaskorna lämnar dem ifred snart! Detta är något mellan Tiger och Elin.

2009-12-19 @ 15:26:48
URL: http://highlandertess.blogg.se/
Louise

Som du sa, han är gift och familjefar. Ansvaret ligger hos honom att skydda familjen.



Även en otrohet är en otrohet, hur många är oviktigt. Han har svikit Elin och hans barn.



Puss!

2009-12-19 @ 15:50:36
URL: http://lowice.blogg.se/
Emma

Är det meningen att vi som inte ens känner honom ska döma? Varför kan man inte bara låta de vara i fred?

Vi har ingenting med deras privatliv att göra, och att tv4 (tror jag det var) sänder ett program där "älskarinnan" talar ut är bara skämmigt för kanalen.

Bara för att man är en offentlig person som i princip hela världen känner till betyder det inte att vad som sker bakom stängda dörrar har med offentligheten att göra.

Ja, otrohet är hemskt att behöva gå igenom, men det är mellan dem, inte dem och alla andra!

2009-12-19 @ 18:14:49
jenn

Det är ju många sponsorer som inte vill sammarbeta med honom längre pga. detta också :O han har inte så gott ryckte just nu =/

2009-12-19 @ 19:38:30
URL: http://jjeennyys.blogg.se/
Anonym

Absolut, hon borde verkligen lämna honom snabbt som ögat.. det sjuka är att ALLA är så jävla fula!!! och stackars Elin är så söt och snygg!.. det är verkligen som de sa på Oprah en gång; män som är otrogna är edt oftast med någon som är fulare än deras riktiga fru eller flickvän.. tror att det stämmer rätt bra =P

2009-12-19 @ 19:59:26
URL: http://amoradorable.blogg.se/
Kärlekshjärtat <3

Det borde verkligen vara dödsstraff på otrohet!

2009-12-19 @ 21:16:10
Sofia

det är hans eget fel. kan inte skylla på älskarinnorna, som sagt det är inte dem som är gifta. Otrohet är bland det värsta som finns. Förnedring.

2009-12-19 @ 23:19:30
URL: http://kumpumaki.blogg.se/
joella

Fast jag tycker ändå att det är värre att Tiger har varit otrogen med flera kvinnor än med "bara" en. Hade det varit en det handlat om hade det kunna vara en dum fas, eller varit ett ligg på fyllan eller något. Givetvis är även det ett vidrigt svek, men ändå. Att han låg med, vad, 13 kvinnor är värre eftersom han gör det om och om igen utan att ångra sig. Han BEHÖVER vara otrogen. Han kan inte binda sig. Han respekterar inte sin fru Elin ett dugg och just därför borde hon definitivt lämna honom. Jag tror det hade varit en helt annan sak om det bara hade handlat om en kvinna, en gång.

2009-12-19 @ 23:19:59
URL: http://talkingbird.blogg.se/
sally

Tror inte att det är så lätt att bara dra

2009-12-20 @ 01:45:07
URL: http://bossdiva.blogg.se/
Electric Alice

Klart att det är hemskt, det är det ju i alla förhållanden. Är dock så sjukt trött på den här diskussionen, det är deras privatliv och tycker det är jävligt fult av media att nyttja det som de har gjort. Tror inte att Elin tycker det är kul att dela förnedringen med hela världen!

2009-12-20 @ 13:23:02
URL: http://electricalice.blogg.se/
carola

Vädligt bra skrivet håller med dig!!

Det är han som har vart ett svin. Sen tvivlar jag på om det verkligen är sant att han vart med så många. Risken finns ju att vissa passar på att "bekänna" en otrohet när andra gör det bara för att få sin 15 minutes of fame.



Men instämmer med dig om att det är han som är svinet, det är han som är gift och ska säga nej. Sen tycker jag att man som kvinna och medsyster ska ha så pass mycket moral i kroppen att man inte utsätter en annan kvinna/människa för något sånt genom att ligga med en kille som är otrogen. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Men ansvaret ligger hos honom.



Media är löjliga, gottar sig i människors olycka. Kan skriva om så mycket viktigare saker som rör oss alla, tex klimathotet osv.

2009-12-21 @ 18:59:32
URL: http://frokendramatisks.blogg.se/
carola

Vädligt bra skrivet håller med dig!!

Det är han som har vart ett svin. Sen tvivlar jag på om det verkligen är sant att han vart med så många. Risken finns ju att vissa passar på att "bekänna" en otrohet när andra gör det bara för att få sin 15 minutes of fame.



Men instämmer med dig om att det är han som är svinet, det är han som är gift och ska säga nej. Sen tycker jag att man som kvinna och medsyster ska ha så pass mycket moral i kroppen att man inte utsätter en annan kvinna/människa för något sånt genom att ligga med en kille som är otrogen. Man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.

Men ansvaret ligger hos honom.



Media är löjliga, gottar sig i människors olycka. Kan skriva om så mycket viktigare saker som rör oss alla, tex klimathotet osv.

2009-12-21 @ 19:02:02
URL: http://frokendramatisks.blogg.se/
Christian

En gång otrogen, alltid otrogen !!!

2009-12-23 @ 21:49:08
URL: http://christianzea.blogg.se/
Elvira

Precis som du skriver är det ett oerhört stort svek mot familjen. Jag hoppas att hon har vett nog att lämna honom och tar barnen med sig (i alla fall till en början).

2009-12-25 @ 19:17:35
URL: http://madaboutzooey.blogg.se/
Leia

Det finns alltid flera sidor av samma mynt..

Allt är inte alltid svart eller vitt..



Jag är "hon som valde att förlåta"

det får jag leva med



2009-12-25 @ 21:05:07
URL: http://djuptinuti.blogg.se/
Marina

Otrohet är ett oerhört känsligt och personligt ämne. Alla reagerar olika och alla känner olika. Men i grund och botten brukar otrohet vara resultatet av något annat. Jag håller med tjejen ovanför, otrohet är aldrig enkelt. Och det är inte alltid fel att förlåta heller, tro mig.



Men jag håller med dig om att det trots allt är Tigers fel att han har varit otrogen, han gjorde valet.



God jul!

FREJA

VAD LUSTIGT!! JAG SKREV ETT INLÄGG FÖR ETT TAG SEDAN OCH UNDRADE VAD ZLATAN HADE FÖR SIG! HAHA!!

2009-12-28 @ 16:03:28
URL: http://stockholmsfreja.blogg.se/
Ina Fina

Han är ett svin ! Det är han! Menar dom säger att hans pappa var precis lika dan som han. Och menar hans tjej är ändå tuff. hon tog ju deras plan och flög till sverige när hon fick veta de haha ! puss

2009-12-28 @ 20:18:45
URL: http://inapj.blogg.se/
Sofie

Fy fasen för otrohet säger jag bara!! hur dom gör är upp till dom men det är förjävligt, vad tror dom ska hända? vad vill dom få ut av det? Kramkram

2009-12-29 @ 10:38:55
URL: http://lysvret.blogg.se/
sarah

Att stanna i ett förhållande när man blivit bedragen är inte smart och tycker jag absolut inte hon ska göra för det kommer aldrig finnas någon tilit bara massa oroheter.

Hon kan få så mycket bättre!

2009-12-30 @ 15:45:24
URL: http://bigandbeautifull.blogg.se/
Before29

bra inlägg. läste det lite sent men gud så rätt!!

2009-12-30 @ 20:59:50
URL: http://lineen.blogg.se/
Anonym

Om det är dåligt av medierna att skriva så mycket om det, varför skriver du själv ett blogginlägg som uppmanar folk att säga sin åsikt om något de inte har att göra med.

Självklart är otrohet vidrigt, men om de båda känner att de vill hålla ihop eller inte är det väl deras ensak?

2010-01-04 @ 11:27:30
luckeboi

Vilken eller vilka låtar fastnade du för 2009? Berätta :P

2010-01-05 @ 16:03:56
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Johanna

Otrohet är alltid otrohet, och enligt mig själv som blivit utsatt för det så har man en gång varit otrogen så kan man lätt halka dit igen.



Medierna blåser upp det väldigt mycket, blir nog svårt för Elin. Tycker att hon ska lämna honom. Han verkar ju även lida av ngt sexmissbruk?

2010-01-07 @ 13:07:45
URL: http://ensamstoltmamma.blogg.se/
luckeboi

Halloj! Planer för i helgen? :)

2010-01-08 @ 00:28:02
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Rebecka

Håller med dig om att otrohet ändå är otrohet men va fan har media med detta och göra, jävla grisar som gottar sig i andras olyckliga liv...

Dom har det nog svårt så att det räcker och blir över utan alla tv-program och löpsedlar.



Kram



2010-01-08 @ 11:38:54
URL: http://beutiful.blogg.se/
moa530

vet ni vem Liníi som är onlinne på habbo alltså vill ni höra en grej om henne. Det började en dag och hon skulle ha 6 med en kille på habbo och dom skrek så högt att alla hörde dom.

2010-01-09 @ 02:32:07
URL: http://beutful.blogg.se/
Linii

Hejsan alla jag måste bara berätta en sak om mig själv. Jag harn haft 6 med min min kille och sen så knullade vi varandra och sen runkade vi av varandra och det va så skönt.

2010-01-09 @ 02:40:22
URL: http://beutiful.se/
luckeboi

Kolla in Do-it Yourself Toys på min blogg. Ser de inte roligt ut? :)

2010-01-11 @ 22:27:58
URL: http://lifeoflucke.blogg.se/
Jenny

Asså han verkar ju vara sjukligt otrogen, gå i terapi tycker jag. Men det kanske han har börjat med får man hoppas.

2010-06-25 @ 14:16:32
URL: http://sv.siluetteplus.com
Josef Boberg

Bra!! Men kan du inte ha lite ur Justins perspektiv??: jag vet Att det inte handlar om bara han men a du fattar!! Det skulle vara kul ivarjefall!!:... bloggbesokare.se

2012-10-26 @ 09:10:45
URL: http://www.bloggbesokare.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser