Stackars Mamsi!

2009-08-21 @ 22:11:36 / Dear Diary / Direktlänk
Mamma har opererats idag. Hon har fått en bit av nyckelbenet borttaget eftersom det tydligen tryckte på för mycket så hon hade jätteont i sin axel.
I 75% av fallen blir man hjälp av denna operation så jag hoppas verkligen att det hjälper henne!

Vi var där en liten stund ikväll och hon ser  så ynklig ut den stackaren. Får se till att hjälpa henne extra mycket nu ett tag framöver.
 
Monica kom idag från Polen för att hälsa på kidsen. Hon ska vara i Sverige en vecka och när jag pratade med Natalie igår så frågade jag henne ifall det skulle bli kul och om hon kommer ihåg Monica.

-"Ja, det ska bli kul och jag kommer ihåg henne men jag kommer att vara blyg i början ".
- " Varför kommer du att vara blyg? "
-" Jag kommer att vara blyg för att jag är sådan! "

Hur gulligt är inte det? En fyraåring som kan säga att hon kommer att vara blyg i början?!

Kan informera om att blygheten inte satt i många minuter!

Kommentarer
Maya

hahaha.. ungar..underbara!

Vi planerar lite, vi ska gifta oss i Skottland är det tänkt, om jag nu kan hitta ett ställe där vi kan tänka oss ha bröllopet på :P Men vi får och reka innan tror jag :P

2009-08-21 @ 22:15:47
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Maya

Åhh hoppas din Mamsi mår bättre, kan va jobbigt efter operationen.

2009-08-21 @ 22:16:29
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Ullciana

Hälsa lilla mammsi!!!!!

Love You

Kommer snart

Er Ullci

2009-08-22 @ 15:30:31
URL: http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser