Skinny - Annika är kär och Mini säger Blä!

2009-08-27 @ 23:52:49 / Dear Diary / Direktlänk

Jag satt och pratade med Lena idag och hon berättade att hon har haft marsvin och att dom har så mycket personlighet och inte går att jämföra med hamstrar och annat.

Eftersom jag tycker att det är så mysigt att se gerbilen varje dag och att han dessutom låg och gottade sig i sitt sandbad och mös med Katta idag gör att jag faktiskt kan känna att jag också vill ha ett litet djur.

Hund är inte aktuellt eftersom det inte är rätt tid för oss nu, men vad sägs om ett litet marsvin? Dessa små rackare säljs med stamtavla och allt... hade jag inte någon aning om, samt att det finns flera raser.

Gick in på blocket för skojs skull och blev kär!
Mini har sagt tvärt NEJ! Han säger att jag kommer att tycka att han är äcklig och inte vilja klappa honom... jag är kär, den är ju ursöt!

I vanliga fall är jag väldigt impulsiv men inte när det gäller att köpa djur så det är inte aktuellt just nu men jag ska absolut läsa mer om dessa krabater...



Vem har rätt? Mini eller jag? Är den inte supersöt?


Annonsen är här

Pussas!

Kommentarer
Maya

Ursöt...men jag tror Chris hade sagt samma sak som Mini...haha.

Men tror vi flickor har större hjärta för små krabater.

Kram på er

2009-08-28 @ 06:56:09
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Lajna

Mini :P

2009-08-28 @ 14:31:21
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser