Massor av sortering och tömning!

2009-08-29 @ 22:49:04 / Dear Diary / Direktlänk

Vi sitter här en lördagskväll och bara myser... Samtidigt sorterar jag bland mailen och bilderna för att...

* Trummvirvel *

Vi har en ny dator... Jippie! Tack vare Uffe så kunde vi köpa en ny pyttedator till ett mycket bra pris!
Den gröna datorn håller därför på att sakta men säkert tömmas och samtidigt läggs information in på den lille nye!

Så nu har vi 2 bärbara... perfekt!
Denna har en liten 10 tums skärm, perfekt för den går ner i min väska!



Kan vara därför som det kommer så många inlägg idag, passar på när man ändå tömmer och sorterar!

Passar också på att lägga in några bilder från ett vänmail som jag fick av Björg, urgulligt!
Något att tänka på...

FÖRSÖK ALLTID HJÄLPA EN VÄN I NÖD!
 
TRO PÅ DIG SJÄLV!
  
GE MÅNGA KYSSAR!
   
SKRATTA OFTA!
 
TA DET LUNGT, ÄVEN NÄR DET SER HOPPLÖST UT!
 
TA EN ONÖDIG RISK NÅGON GÅNG!
 
BLI KÄR I NÅGON!
 
DELA MED DIG TILL DINA VÄNNER!
 
SE UPP VAR DU GÅR!
 



Kommentarer
Maya

Oj vad jag har fått läsa i kapp...haha.

Blåser i händerna efter att ha spelta guitarhero..hm... har inte testat ärn, dottern har det så man kanske skull...eller nej.. kanske inte kan sluta igen!

Nu ska jag ha lite frukost i hop med min darling.

Ha en kanon söndag.

Kramen

2009-08-30 @ 08:13:28
URL: http://mayashideout.blogg.se/
cilla

tack för kommentaren, du får ha en skön söndag. kramisar

2009-08-30 @ 11:17:16
URL: http://wiccankraft.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser