Jobbigt jobb... men vissa har det värre!

2009-08-11 @ 18:52:31 / Roligt / Direktlänk

Jodå, nu är det mycket på schemat!
Tradera håller jag på för fullt med, skicka saker, komma ifatt med bokföring och allt som hör till.

De nya varorna har kommit men tyvärr så har jag inte haft möjlighet att böka runt bland kartongerna ännu även om det är det som är det roligaste. Vi måste först inventera det vi har och uppdatera sidan.

Sedan ska vi ju inte glömma att bröllopsgästerna fortfarande inte har fått sina tackkort ännu så det måste också göras klart...

Men jag är inte gnällig (jo kanske lite)...

Imorgon åker vi till Brastad så det blir att hela dagen försvinner.

Just nu känns det jobbigt med allt jobb men jag vet de som har värre jobb, exempel på detta kommer här nedan:













Man ska nog inte klaga eller?

Tack Björg för bilderna, de piggade upp dagen!


Kommentarer
Maya

Haha...ja tror inte vi ska klaga på våra jobb :P

Kramen

2009-08-12 @ 22:33:31
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser