Grisfesten!

2009-08-15 @ 00:01:20 / Dear Diary / Direktlänk
Ok... vi har precis trillat in efter grisfesten och vi var först ut, mamma, pappa, Katta och Raffe är fortfarande kvar och ringer när de vill hem så hämtar vi dom.

Det var gott och trevligt och väldigt typiskt för en grisfest skulle jag tro.

Jag har haffat lite dancemoves också men vi börjar med lite bilder!



Mini vid ett ÄKTA grishuvud som är spetsat, mysigt!














 



Katta provar mina glasögon.







Nitlotter hela högen men förhoppningsvis kammar vi in storvinsten på huvudlotterna som kommer att dras sen!

Det är lite mörkt men "mannen" i skjorta är Raffe, bevis på att han dansar ibland!

 



Kommer att ladda upp fler klipp på dans men gör det imorgon för programmet strular nu.
Avslutar med att visa hur Kattas rätta JAG kom fram...







Natti natti!









Kommentarer
Ullciana

Vad jag inte fattar i det hela, är vad i hela världen har DU med idrott att göra??? Ha, ha, ha! Jag menar,du har välaldrig utgett dig för att vara den sportiga typen, fniss, fniss!! LOVE YOU!! Hör av dig!!

Massor av varma Ullcikramar till er båda!!!

2009-08-15 @ 10:58:34
URL: http://http://misipis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser