Grattis Liza & Fredrik!

2009-08-20 @ 22:40:09 / Dear Diary / Direktlänk
Har precis pratat med Liza och dom har förlovat sig!
Jag har nog inte riktigt förstått det ännu men det kommer väl att sjunka in senare... när jag ser ringen!
Dom ska till stan på lördag och kika på ringar, gud så spännande!
1000 frågor från mig... när blir det bröllop? Ska bägge ha ringar eller bara hon? Hur ska ringen se ut osv. osv.

GRATTIS!

Här kommer ett tips på en lite udda ring men jag gillar idén även om ringarna inte är de snyggaste.



Diamanten borde vara större tycker jag nog!




Kommentarer
Maya

Hehe, den var klen den diamanten...håller med ..större ska det va :P

kan berätta att bara jag fick ring när vi förlovade oss, en som Chris(som verkligen hatar affärer) spenderade flera månader att leta efter :)

Han överraskade mig på min 40-årsdag genom att fria <3 , Mina döttrar visste om det ..men jag hade inte den blekaste aning, jag blev så lycklig att tårarna bara rann :)

2009-08-21 @ 19:44:48
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Maya

Har ju glömt att fråga hur går det med glasögonen, kan vi inte få ett smakprov hur du tar dig ut i de olika?

Kram

2009-08-21 @ 19:46:12
URL: http://mayashideout.blogg.se/
Maya

Chris talade om för mig vid vår andra date att vi skulle gifta oss om 10 år ... så 2013! gifter vi oss :P

Härligt, gillar den bågen och tror den klär dig, men som jag sa...allt klär en skönhet :)

Kram på er

2009-08-21 @ 21:48:18
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser