Det är märkligt!

2009-08-15 @ 22:37:58 / Dear Diary / Direktlänk
Det är märkligt hur människan fungerar. Låt oss säga att jag har en sak hemma (vad som helst) och denna har jag inte använt på hur länge som helst. Nu kommer någon som vill låna den... Javisst, inga problem jag använder ändå inte den bara ligger här så ta du den.

Men visst är det väl så att så fort personen har gått så kommer man på att man verkligen behöver den prylen nu?!

Ok så enligt mig så är det så det fungerar ALLTID (nästan).

I vårt fall är det ingenting som har lånats ut eller något sådant men Internet slutade fungera här och när vi ringde Telia så sa de att det skulle komma igång 18.00 igen för de hade bekymmer med bredbandet. Ok inget att göra åt detta.

Men tro att jag har haft mer eller mindre panik här... Allting som jag skulle göra innefattade helt plötsligt Internet.
Hur sjukt är det då?

Här kommer det som jag lovade igår!

Kommentarer
Linda

haaj. apropå ditt inlägg. har ni fått tillbaka ipoden jag lånade? annars ska jag påminna mamma. tackar för lånet!..



sen skulle jag bara fråga om ni ätit klart nu o vill ringa mig nån gång? ;)



ha det fint.

2009-08-16 @ 21:47:39
URL: http://www.myspace.com/majaklinda

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser