Superstress men måste visa mina nya katter!

2009-04-29 @ 23:31:23 / Fashionista / Direktlänk
Ja, jag vet... jag gnäller över att det är så himla stressigt men det är faktiskt kaos här just nu.
Måndagen i Malmö var underbar men nu jagar jag denna dag hela tiden känns det som. Allt som ska kommas ifatt och idag har jag både varit på kontoret och jobbat och sedan var jag vid rucklet med pappa och jobbade. Fy fasen vad jobbigt det är!!!

Mini är ledig från jobbet imorgon, eller rättare sagt, han har tagit ledigt för att vi ska bli klara med rivningen.

Nåja nog gnällt nu, innan jag prickar av på lagret så måste jag visa ett inköp som gjordes i Malmö... jag köpte (eller fick av mamma) en upsättning katter.

Har ni sett något så fint innan???





JAG ÄLSKAR DOM!

De fanns i svart också men jag tyckte att de vita sticker ut mer!



Ska faktiskt lägga upp foto på topparna jag köpte också men som sagt... inte riktigt tid att klödda med det just nu.

Känns rätt jobbigt när man t.o.m. känner att man ligger efter med bloggen :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser