Cirkus Olympia bjöd även på supersöt vit pudel och "poledancing"

2009-04-05 @ 19:44:07 / Dear Diary / Direktlänk
Som jag sa så var det inte bara katastrof som jag visat i de 2 första videoklippen utan det fanns vissa höjdpunkter som var riktigt bra.

Det bästa var ju visserligen att kidsen var där och jag hade dom i knät (först Oscar och sedan Natalie)



De äter Godis och är på väg tillbaka in igen efter pausen. Natalie tar alltid väl hand om sin lillebror.


Där fanns en supersöt vit pudel som studsade runt som tusan och honom fick jag med...
 

Jag har min stång hemma som jag inte använder alltör mycket och finalen på cirkusen var faktiskt riktigt bra och jag hade gett ganska så mycket pengar för att bli lika duktig som dessa var!






Han som snurrar runt på stången är grym!!!

Kommentarer
de Hex

Ha !!!

Bra med ungar ibland ....då kan man gå på cirkus utan att det ser konstigt" ut. S

2009-04-06 @ 11:18:20
URL: http://metrobloggen.se/dehex

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser