Bröllopstårta - den gyllene medelvägen.

2009-04-09 @ 17:31:14 / Bröllop / Direktlänk
Vilken tur att det är Mini och jag som ska gifta oss!
Förhoppningsvis så hittar vi den perfekta tårtan eftersom vi håller på att kompromissa till tusen nu.
Mini säger att smaken är viktigast - tårtan ska vara god att äta.
Jag säger att den ska vara fin att titta på, smakar den bra så är det ett plus men det viktigaste är utseendet. Vi kommer att fota tårtan, oss vid tårtan, tårtan igen osv. och jag tänker på att bilderna och tårtan ska vara alldeles extra.
Tyvärr så är det inte så lätt att kombinera dessa 2.

Ska tårtan se underbar ut så måste man (enligt oss) använda massor av icing, sött, sött, sött och inte så gott.

Vi har samlat på oss massor av bilder och ska parera ihop den perfekta tårtan.
Jag vill ha mycket... mycket blommor (inte äkta utan i icing), pampig ska den vara, se nästan oätlig ut och vara mycket unik också. Det är många krav men det är VÅR tårta och det är viktigt för oss!

Jag ska lägga ut de bilder som vi hittat på tårtor (vissa förstår jag inte att vi hade med men men).

Vi har kommit så långt att vi vet med säkerhet att Duvanders i Kristianstad ska göra tårtan!

Måste göra klart middagen innan vi fortsätter...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser