Bortskänkes 9) Vegas Bling i Något Udda Mönster. - BORTA!

2009-04-24 @ 13:55:59 / Fashionista / Direktlänk
Jodå det är pinsamt att erkänna men troligtvis så har jag köpt denna topp själv!

Inget minne av att jag haft den på mig men om så är fallet så har jag förträngt detta!

Jag är inte alls så kreativ som jag önskar att jag vore så jag vet inte vad man skulle kunna göra med denna topp. Den är glansig med små silverpluttar som gör att den ser glittrig ut.

Står ingen storlek men jag skulle tro att den passar S och M eftersom den är töjbar!



Jodå denna säkert 15 år gamla toppen finns kvar ifall någon önskar sig en glansig Vegastopp!

Kommentarer
Lajna

Ibland blir jag lite rädd för dig och din garderob.. det märks på kläderna att det verkligen är dags för rensning :S

2009-04-24 @ 23:21:03
URL: http://www.lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser