Bloggyra - Organiserat kaos eller bara kaos?

2009-04-09 @ 23:17:21 / Dear Diary / Direktlänk
Vi vill så mycket med vår lilla blogg men vet inte riktigt hur vi ska gå tillväga. Jag tänkte först att jag skulle börja med allt från början. Som att ta bröllopet som exempel... från frieri till bröllop, i ordning, så som det har gått till.
Vi har ju bröllopsplanerare men tyvärr så är det copywrite på den så jag kan inte lägga ut den här.
Vi kom också på att ifall man ska skriva allt i rätt ordning så kommer man aldrig att hinna med att få ut allt så nu lägger vi ut det vi känner för, när vi känner för det.

Ni har ännu inte sett vigselringarna men de är hämtade och klara, bilder kommer sen.

Sedan har vi ju detta med kategorier, hur organiserat ska det vara? Vi vill också ha massor av fina bildcollage osv. men tyvärr så har vi inte riktigt tid med detta nu och vi anser att det är viktigare att få ut bilderna än att vänta gud vet hur länge för att göra collage som läggs ut.

Nåja vi har så kul med vår blogg ;)

Tittar på Comedy Central och myser, Mini har plockat ner takpannor med sin pappa idag så nu är det öl och smirnoff twister som gäller.

Imorgon ska jag nog fortsätta med utrensningen hemma och lägga ut fler auktioner på tradera!

Kommentarer
anonym

hejhej sötnos!

jättefin blogg,

vi kan prenumenera på varandras..

men bara om du vill hehe ;)

2009-04-10 @ 22:01:29
URL: http://susanss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser