Annika Vill Ha!!!

2009-04-23 @ 20:45:06 / Swarovski / Direktlänk
Det är sällan det händer men när det väl händer så är det kört!

För Er som inte vet så kan jag informera om att jag ibland har tendens att bli något manisk när jag hittar något jag verkligen vill ha.

Satt här hemma med Lizas bror Fredrik som kom inom för att visa vad han kallade sitt "nya åk". När vi tittat på bilen så följde han med in på en kopp kaffe och under tiden så slötittade vi på Pimp My Ride UK.

Jag brukar vanligtvis tycka att det är lite överdrivet med typ 17 TV- apparater men i detta avsnitt så hittade jag en underbar detalj som jag bara måste ha till min bil.

Jag har googlat för att hitta en bild men icke, finns inte!

Avgasröret... eller rättare sagt ändpipen som Fredrik sa att den hette var i form av ett hjärta!!!

Hög vill ha faktor på det!

Passar på att lägga in några bilder på min bil...













Nej ok... denna bil är endast min i mina drömmar!

Hittade den på crystalart.com

En vacker dag... en vacker dag ska jag som faktiskt är "Bring Bling To Everything" också ha en bil klädd i Swarovski- kristaller.

Men visst är den väl läcker?

Kommentarer
Lajna

Haha.. jag kan verkligen se dig komma körandes i en sån bil med en barnstol och en barnvagn som är blingade ;)

2009-04-23 @ 23:26:59
URL: http://lajna.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser