Navigator Of The Seas – Vårt flytande paradis!

2012-06-20 @ 14:30:13 / Resor / Direktlänk

Meningen var att detta inlägg skulle publiceras igår men eftersom vi befann oss mitt ute i medelhavet så var det störningar på nätverket och vi lyckades inte komma ut på nätet alls under eftermiddagen och kvällen/natten.

Internet brukar vanligtvis fungera utan problem även på kryssningar men igår ville det sig inte. Detta beror på att man befinner sig på för långt avstånd mellan öarna (enligt personalen ombord). Till och med vår mobil blev galen och välkomnade oss till USA hahahaha. Nåja nu fungerar allt som det ska och här nedan kommer de utlovade bilderna på vårt flytande paradis!

Vi ska tyvärr bara vara här i en vecka för jag tror att man hade kunnat roa sig här i månader ;).

Vi har redan träffat vänner som vi äter middag med och imorgon ska vi prova en av de andra restaurangerna tillsammans! De är nygifta och är på sin smekmånad. Vi har träffat mestadels Amerikanare och Italienare och det är inte så konstigt för dom är de dominerande på kryssningen denna veckan.

Vi svenskar är 33 stycken ombord denna vecka. Allt som allt är det 55 olika nationaliteter = väldigt imponerande!

Totalt: 3316 personer. Men tro det eller ej… det känns inte trångt alls. Enda gången vi märkte av att det var så mycket folk var vid hissarna första dagen efter säkerhetsdrillen (som alla måste närvara på).

Så här *trumvirvel* ser ni lite av paradiset vi befinner oss i!

 

Läs mer om kryssningen vi är på eller andra destinationer och kryssningar HÄR

Kommentarer
mary

Tycker det är väldigt svårt haha :P fattar inte hur man ska svara om man ska svara under kommentaren eller om man ska svara på tex din blogg :P ååh underbart det ser ut :D skulle inte vara helt fel att åka den kryssningen :) Kram

2012-06-20 @ 15:11:21
URL: http://maryphoto.blogg.se
Sara

Jag måste fråga, en fråga som ni självklart inte behöver svara på =). Men jag ska gifta mig om en månad och efter det så kan vi äntligen börja åka ut och resa (alla pengar vi har nu går till bröllop). Min enda dröm är att resa mycket, det är det enda jag vill. Så min fråga är hur har ni råd att resa så mycket och hur kan ni ta ledigt så mycket för att resa? Vad jobbar ni med? ÄLSKAR er blogg! =) / Sara

Svar: Hej sara!Du lämnade ingen bloggadress så jag kan inte svara dig på din egna blogg (om du har någon). Grattis till det kommande bröllopet. Tyvärr är det oftast tokdyrt att gifta sig ;)
Vi arbetar inom ett familjeföretag så vi har möjlighet att vara lediga "lite" mer än andra ,)
Tusen tack för din fina kommentar!
Annika & Daniel Majak

2012-06-20 @ 15:12:18
Anonym

Det var inte så dyrt som jag trode att det skulle va. En sådan resa måste ja oxå göra

2012-06-20 @ 15:57:23
Hanna

Den perfekta semestern ser jag

2012-06-20 @ 15:58:03
chris

åh vad underbart! vilken lyx!!

2012-06-20 @ 17:56:04
URL: http://chriisss.blogg.se
Hulda

Så härligt det ser ut! Själv är jag glad om jag kommer utanför dörren med en 11 veckors bebis och en 19 månaders kille....

2012-06-20 @ 18:47:15
Pernilla

Det ser väldigt fint ut =)

2012-06-20 @ 21:07:38
URL: http://mammatilltvillingar.blogg.se/
Katta

Wow vad fint fartyg

2012-06-20 @ 21:48:18
Anonym

Något som jag direkt kom att tänka på när jag ser bilderna är att det verkar som man kan välja att både hålla till bland en massa folk samtidigt som det finns ställen där det finns tid för avkoppling.

2012-06-21 @ 00:42:45
Fotograf Malin Sundin

wow vilken kryssare!

2012-06-22 @ 16:57:49
URL: http://malinsundin.blogg.se
Carro

Loooking gooooood!

2012-06-25 @ 20:30:02
URL: http://carolineannamarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser