Swarovskisamling!

2009-09-11 @ 14:33:05 / Swarovski / Direktlänk

Att jag älskar Swarovski är knappast någon nyhet för dom som känner mig, men det ni kanske inte vet är att Mini kom med idén om att vi skulle börja samla på swarovskisaker, främst figurer!

Så nu har vi tömt ett av vitrinskåpen och börjat vår samling!

Det som är så kul är att det är en hel vetenskap kring Swarovski. Vi har lyckats få tag på figurer som har utgått ur sortimentet så det ska bli så kul att kolla upp hur gamla de är, värdet på dom osv.

Först så börjar vi med prylarna från bröllopet eftersom vi hade Swarovski-tema genom hela bröllopet!

Superkul!

 

 

Kommentarer
Katta

Ja äntligen lite konkurrens!!Ha ha ha jag har samlat sedan jag var 14.Kram Katta

2009-09-12 @ 20:09:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser