Lördag, lördag LÖRDAG!

2009-09-05 @ 17:26:58 / Dear Diary / Direktlänk
Veckans bästa dag är här.
Även om klockan bara är fem så sitter Mini med en öl i handen och jag har precis fått en kall vodka limé serverad.
Nåja, ibland får man göra så :)

Har sorterat och fixat med alla bilderna från resan nu! Jippie!

Lite smakprov kommer snart.

Minis föräldrar skulle kommit hit idag men det blir nog inte av eftersom Wiesiu har ont i sitt öga och är väldigt ljuskänslig. Hoppas att det blir bättre snabbt!

Så denna lördag ska vi bara sitta och mysa!

Jag har budat på auktioner i Kristianstad idag via telefonbud, kul men ganska nervöst!
Imorgon ska vi hämta hem det som vi vann... eller vann och vann som vi köpte till högstbjudande!

Spännande.

Vad ska ni själva göra denna lördag?

Pussas

Kommentarer
matilda - [maatilda.blogg.se]

jag väljer då jag svarat på alla kommentarer, ca 11 sidor kvar.

2009-09-05 @ 17:37:54
URL: http://maatilda.blogg.se/
Petra - mitt liv i Schweiz

SV; japp :)

2009-09-05 @ 18:43:55
URL: http://petrip.blogg.se/
katta

Sitta och titta på Sveriges match samt Polens match. KUL............men men vad gör man om man har en fotbollsfreak hemma?Pussas

2009-09-06 @ 09:51:30
frida

fin blogg! kolla in min blogg veckans fråga :),

2009-09-06 @ 15:29:17
URL: http://pusstibbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser