Mini: massör, kock, psykolog, hantverkare och nu...

2009-11-07 @ 19:47:44 / Fashionista / Direktlänk

... FRISÖR!

Ja va tusan, i värsta fall så blir det helt tokigt och då får jag väl gå till frissan... Mini ska färga mitt hår.
Det bästa var ändå när jag pratade med Junior och sa att jag funderade på att låta Mini färga mitt hår. Hennes reaktion var:
- Har ni så ont om pengar?
hahaha nja det handlar väl inte om pengarna men jag vill ha en förändring och det är klart billigare att göra det hemma!

Det enda minnet jag har av folk som färgar håret på varandra är när Liza och jag skulle färga varandras hår och vi satte min hårfärg i hennes hår (hur vi nu kunde missa det)... Resultatet blev inte så bra, om jag inte minns fel så fick hon lite rosaton i sitt blonda hår :)
Vi var så pass unga då så det blev PANIK och frissan nästa!

Förhoppningsvis så blir det bättre ikväll... 3 flaskor hårfärg är köpta (för er som missat det så har jag riktigt tjockt hår).

Färgen?

Tro det eller ej... Blå-svart!

Om kameran varit hemma nu så hade ni fått videouppdatering men ni får nöja er med foto!



Nåja, nu ska jag förbereda allt, men tro mig... vi återkommer med resultat sen!

Kommentarer
Maya

Blir nog klädsamt på dig :) Jag hade sett galen ut i så mörkt..även om jag är mörkhårig egenteligen :)) Många år sedan någon såg det... finns faktiskt en bild på bloggen där jag sitter med döttrarna ...mörkhårig..haha

2009-11-08 @ 16:14:59
URL: http://mayashideout.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser