Valborg för oss innebar...

2009-05-01 @ 13:01:10 / Dear Diary / Direktlänk
... en helt vanlig dag! Inget festande, inget majbål.

Mini och pappa var i rucklet hela dagen och jag hade planerat att jag skulle färdigställa lagret en gång för alla men icke, fick ett mail med förfrågan på Atlantic- kläderna som vi har kvar som restparti så det var bara att bita ihop och göra listor osv. Förhoppningsvis så köper de större delar av partiet och det är ju bra!



Mini i lastaren i förgår, och Micke det kommer fler bilder på dig, vi lovar!

Jag kände mig himla stressad gällande inbjudningskorten eftersom de är klara men inte alla har fått sina så vi kom fram till att vi skulle köra ut några. Sagt och gjort... vi körde i Åhus och i Kristianstad och lämnade kort till bl.a. Annica, Bibbi, Hebba, Angela, Martin mfl. (givetvis är de bjudna med respektive).

Nu känns det lite bättre när vi fått ut fler kort. Bibbi ringde efter 20 minuter för att meddela att de kommer! KUL!

Vi stack och käkade på McD och vi har blivit gamla eller rör vi oss alldeles för lite i stan för vi fick betala 160:- är inte det väldigt mycket dyrare än vad det var innan???

 Hemma igen snackade jag med Carina och Mini somnade i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser