Snart En Månad Kvar!

2009-05-12 @ 22:56:06 / Bröllop / Direktlänk
Ja det är sant, imorgon är det prick en månad kvar tills bröllopet "ståndar". Det känns himla overkligt måste jag erkänna.
Idag har vi skickat blanketter gällande hindersprövning. Det måste man göra för att kolla så att vi inte är gifta sedan innan eller att vi inte är syskon. Vi håller tummarna att vi klarar hindersprövningen :)

Vi har också skickat papper gällande byte av efternamn, jag kommer att bli Annika Majak, känns overkligt bara det.

Sitter nu och dekorerar lite flaskor (bilder kommer sen) och imorgon ska vi träffa prästen.

Passar på att lägga ut några bilder på ytterligare klänning som jag provade men inte valde.

Detta är den absolut första brudklänningen som jag provade när jag och Annica var på Randiga Rutan i Kristianstad







Kände jag mig fin i denna klänning?

Hell Yeah, jag står i en vit brudklänning, jag känner mig snygg i alla klänningar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser