Limma på Lina... mamma och jag.

2009-05-17 @ 18:12:32 / Bröllop / Direktlänk
Hahaha, ibland är jag bara för rolig!
I fredags var jag hos mamma och vi skulle göra dekorationerna till håret (bröllopet). Det låter snålt att vi skulle göra det själva men problemet är att det inte finns att köpa.

Vi satte Swarovskikristaller på fiskelina, kristaller på bägge sidor, inte alls så lätt som det låter kan jag informera om...



Mamma spände fiskelina mellan kylskåp och en stol, pilligt som satan!



Först satte mamma ut de större kristallerna (som ni ser på bilden så sitter de inte så tätt ännu).



Allt som allt gjorde vi ca 5 meter, tyvärr måste vi göra mer för det räcker inte!



Alltså, fiskelina, lim, kristaller (i mängder) och ett himla tålamod!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser