Iphonebloggning med färg i håret

2009-05-27 @ 10:48:28 / Dear Diary / Direktlänk
Sitter nu hos frissan med färg i håret men det blir inte någon drastisk förändring utan bara en toning i samma färg som mitt hår. Döm min förvåning när jag skulle logga in på bloggen och fick ett meddelande om att jag var tvungen att verifiera mitt lösenord för det var testat för många gånger???!!! Fattar inte vad man får ut av att försöka ta sig in på vår blogg men men.. Jag har mina misstankar men tänker inte hänga ut någon... Koden var väldigt enkel innan men nu är den ändrad... Pussas

Kommentarer
Cissi

Vad e det för kod du pratar om? Jag gick bara in på adressen. Kram Cissi

2009-05-27 @ 11:59:39
Cissi

Ah nu fattar jag! Du menar för att kunna blogga på er blogg! Vem skulle ha glädje av det? Hmm, konstiga människor!

2009-05-27 @ 12:01:20
Junior

haha patetiskt..

2009-06-12 @ 12:09:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser