Bröllopsyra i Åhus!

2009-05-07 @ 22:50:15 / Bröllop / Direktlänk
Ja nu går det i 190... fullt upp med bröllopsplaner. Snart är det bara en månad kvar så det börjar närma sig!

Var hos Ulrica på klipp & kryll och jag ser fram emot att göra min provuppsättning den 16, spännande.

Var och provade klänningen idag och nu är det dags att skryta lite, muahahaha...

När jag provade klänningen (då den beställdes) så frågade jag vad det kostade att justera och eventuellt sy in, upp och ändra klänningen, - " Du får räkna med 1500 - 2000". Oj tänkte jag det var ju inte så billigt.
- " Finns det någon möjlighet att den passar perfekt när den kommer i storlek 34", frågade "snåla" jag.
- " haha, tyvärr om det vore så väl men NEJ. Vi säljer ingen klänning som sitter perfekt från början, man måste alltid göra ändringar, mer eller mindre" var vad jag fick för svar.

Så nu... Jag måste tydligen ha den perfekta kroppen för storlek 34 passar perfekt, både längd och allt... hur mallig är jag nu då?!

INGA JUSTERINGAR = 1500:- till annat! Perfekt!

Helst av allt hade jag velat lägga ut en bild på klänningen men det kan jag inte eftersom detta är vår blogg och Mini inte får se den men jag har nog 100 foton på klänningen!!!

Lägger upp en bild på klänning som jag provade men ratade. Den är supersnygg men passar mer på en festligare fest än på ett bröllop tycker jag. (lite för enkel för Annika helt enkelt)







Men visst är den snygg!

Overkligt att se sig själv i brudklänning!

Kommentarer
Lajna

Men åååååååååååh vad fin du är! Den är lite lik min drömklänning som jag ska ha när jag gifter mig någon gång.



Å du.. det var ju ingen nyhet att du har den perfekta kroppen! ;)

2009-05-08 @ 09:31:00
URL: http://lajna.se
Anonym

Den var superfin den klänningen, men jag håller med dig. Lite för enkel för Annika! :)

2009-05-24 @ 19:50:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser