Betyder inte O.S.A någonting?

2009-05-18 @ 15:09:16 / Bröllop / Direktlänk
Vi är så satans förbannade och besvikna på folk just nu!

Samtliga inbjudningskort är skickade och/eller lämnade och vi väntar fortfarande på besked från ett 20- tal personer och sista dagen är idag!!!

Mamma säger att vi inte ska vara förbannade för folk kommer säkert att ringa ikväll, tyvärr så tror jag att hon har fel.

Hur svårt kan det vara att svara ifall man kommer eller inte?!

Jag och Mini funderar på att stryka de som inte hör av sig och anta att de inte kommer eftersom de inte har hört av sig, är det för elakt eller???

Kommentarer
Lajna

Nä, det är det verkligen inte! Konstigt att folk inte hör av sig när de haft god tid på sig!? Men vi får hoppas att de hör av sig under kvällen. :)



Å jag glömde ju mitt fina inbjudningskort hos er snyft

2009-05-18 @ 18:21:56
URL: http://www.lajna.se
Lajna

Hur gick det? Var det några som ringde på kvällen??

2009-05-19 @ 19:56:10
URL: http://www.lajna.se
Ela och Marek

hej! jag har sagt for lange sen att vi kommer, sa jag behover val inte ringa. Eller?

2009-05-21 @ 21:17:28
Magdalena

Vi hade samma problem när vi skulle gifta oss. Det slutade med att vi ringde runt. Vi funderade också på att stryka de som inte ringt.

2009-05-26 @ 11:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser