T*R*A*D*E*R*A... sälja sälja

2009-03-26 @ 11:44:52 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så jag har ju planer gällande kläder, smink prylar osv. som jag ännu inte har orkat skriva ut här men en del innefattar tradera också.

Jag har massor med kläder som kostat skjortan och jag kan liksom inte ge bort allt.

Ikväll ska jag lägga ut ett par auktioner som jag har lovat min syster... ska hjälpa henne att bli av med lite prylar och jag har ju vanan inne vad gäller tradera så det är bara att göra!

Ska bl.a lägga ut mössa och halsduk som Raffe köpt i Barcelona så det är originalprylar.

Ska strax sätta mig och förbereda texten osv. så jag har det färdigt till ikväll och samtidigt så ska jag faktiskt städa lite samtidigt som jag fortsätter med lagerinventering!

städa städa städa!!!

Kommentarer
Carro

Sv: Jovisst kan det vara så. Man vet ju aldrig med TV... mycket på TV är så överdrivet, annars får dem ju inga tittare :D

2009-03-26 @ 19:10:11
URL: http://marycaroline.blogg.se/
Zandra

sv: du kan anta utmaningen, men platserna är "tagna" redan :)



läget annras?

2009-03-26 @ 19:47:18
URL: http://decevven.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser