När det strular.... då strular det!

2009-03-30 @ 20:34:11 / Dear Diary / Direktlänk
Fan vilken jobbig eftermiddag jag har haft... skulle sätta mig ner och starta nya auktioner, packa auktioner som ska skickas (21 st) och fixa med allt på tradera.

Så vad fan händer? Tradera laggar ordentligt, tar typ 30 minuter att ladda upp en enda auktion och jag har tänkt att kasta ut typ 25 - 30 stycken, kommer ju att sitta här till imorgon då.

Suck, pallar inte med detta just nu. Funderar på allvar att gå och lägga mig nu fast klockan bara är halv 9....

Var ute och promenerade idag, vi är så duktiga ibland, Mini och jag!

Kjam kjam!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser