Åhusborna - en riktig besvikelse - tänt var det här!

2009-03-29 @ 19:00:33 / Dear Diary / Direktlänk
Ok så vi släkte ner hela kåken och gick ut och promenerade i en timme och oj vad förvånad jag är över att folk inte hade släckt hemma.

Vi gick runt i en timme och vi såg 2 hus där de hade släckt ner allting och tänt levande ljus men annars såg allting ut som vanligt.

Inte ens vattentornet hade släckts ner och det tycker jag är riktigt illa.

ICA hade släckt all ytterbelysning och det tror jag att de tjänar på men Konsum var lika upplyst som alltid.

Jag tycker att det är synd att inte fler människor släckte ljuset... va fan det rör sig om 1 timme och inte mer så det borde inte vara för mycket begärt... suck nåja detta är Åhus!

Mest besviken är jag över att inte Åhus By eller vad man ska kalla det, tog sitt ansvar och släckte allt onödigt så som t.ex. vattentornets blå belysning.



Ser inte så nersläckt ut tycker jag!



ICA - Helt klart Godkänt!



Vårt hus... helt mörkt. Det som ser ut som en liten lampa uppe i det högra fönstret är reflex från gatulyktorna så vi har inte fuskat!

Dåligt av Åhus och dess invånare tycker jag och Mini!

Kommentarer
Elena

Vilket blir sommarens mest använda plagg, tror du? =)

2009-03-29 @ 22:57:59
URL: http://elenasobrino.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser