Word - Haveri!

2009-06-04 @ 18:11:22 / Bröllop / Direktlänk
Satt uppe länge igår och höll på med det polska programmet för att kunna lämna det till tryckeriet idag.
Satte mig i morse vid datorn och skulle göra färdigt allt.

" Det har uppstått ett problem, word kommer att avslutas". Jodå tack för den. Jag kunde se dokumentet men så fort jag skulle börja arbeta med det så stängdes det av.

Bara att bita ihop, öppna ett nytt dokument och börja om!

Suck men nu är det klart så det är skönt. Var på tryckeriet och hämtade den svenska versionen (bara en test) för att kika om det blir bra, och det kommer det att bli!

Kan knappt fatta det! Om bara 9 dagar så är vi gifta, vi blir man och fru, hur overkligt är det?

Vänta Ni bara... jag kommer bli så dryg! Det kommer inte att heta jag och Mini, det blir jag och min man. Underbart!!



En bild på Micke och mig, dagen efter att Mini friat!

Mr M har tidigare gnällt på att vi har för lite bilder på honom så nu gör vi något åt det!



Mina sötnosar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser