Måndag... hela veckan!

2009-07-13 @ 19:41:26 / Dear Diary / Direktlänk
Ny vecka, nya uppgifter. Denna veckan ska tackkorten bli klara är tanken! Hoppas att det blir så också och inte bara massa snack!

Är på jobbet själv nu för de andra har semester. Jag har semester vecka 32 har det visat sig! Längtar dit för då är både Mini och jag lediga!

Ella är på besök med familjen så det är kul!

Måste bara berätta om galenskapen som mammor ligger inne med...

Katta ringde och påminde mig igår kväll att jag skulle vara utanför barnlek klockan 07.50 idag. Barnlek är en affär i Åhus som bl.a. säljer kläder för barn (MEXX mm). Tydligen så startade de med sin rea idag.
Jag tyckte att Katta var tramsig men vad gör man inte för sin syster?!
Döm min förvåning när jag kom dit och det redan var KÖ... jodå det var KÖ dit!!!

Jag hade kameran med mig men ville inte fota så ingen skulle ta illa upp. Det var kaos. Katta hade förklarat för mig att jag skulle till tjejavdelningen och grabba allt jag tyckte var fint i Natalies storlek... tro mig det gjorde jag!
Jag bufflade runt som attans och mammorna som var där var som gamar, helt otroligt!

Nåja Katta blev nöjd och handlade för över 2000:-, det blev en hel del kläder!



Sedan var det dags för mig att jobba...
En bild på hennes sötisar, lyckosten har ju tvillingar!



Visst är dom söta!!!

Kommentarer
ewelina

hej, bli medlem på den här sidan http://www.woopa.se/signup.php?ref=eewelina och tjäna pengar. det är jätte enkelt. passa på att bli medlem nu när sidan inte är så känd :)

2009-07-13 @ 19:53:17
URL: http://ewelinahedvalls.blogg.se/
DINA

vilken otroligt fin header du har =) Så personlig och vacker!

2009-07-13 @ 23:03:43
URL: http://missdina.blogg.se/
Katta

Det är inte mina barn utan Ellas. Bara för att vara tydlig.

2009-07-15 @ 21:26:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser