Flyttstädning, rivning och myror som ponnyhästar!

2009-04-21 @ 22:24:43 / Dear Diary / Direktlänk
Jag vet att jag är lite slarvig med att uppdatera bloggen men det är fullt upp.
Katta och jag har varit och flyttstädat farmors lägenhet idag... puh så jobbigt!

Mini och hans pappa var och rev på rucklet som vi har och jag kom dit och tänkte att jag kunde hjälpa till eftersom jag ändå kom dit och serverade kaffe men jag avstod!

Myror som tror att de är termiter har bosatt sig i taket och de trillar ner så det låter som om det regnar... nej tack sa jag och åkte hem!

Liza och Fredrik kom inom för att visa den nya bilen och den är FIIIN!!!!!!



Mini med slägga och hans pappa!



STORA MYROR!



Synd att kameran inte visar hur stora de egentligen är men jag ville inte vara för nära. Varje myra är nog minst 1,5 cm. Äckliga som tusan!

Kommentarer
Lajna

Nä men fy vad äckligt!!!



Grattis till namnsdagen i efterskott!

kram kram



förresten, vad gör ni 9e maj?

2009-04-22 @ 09:06:27
URL: http://www.lajna.se/?p=19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser