Äntligen en ny mobil.... en IPHONE!

2009-04-15 @ 22:52:38 / Dear Diary / Direktlänk

Från och med nu så kan jag inte längre skylla på att jag har en gammal mobil som inte funkar riktigt som den ska, vi har köpt en IPHONE!

Äntligen!

Var först i stan med Liza och hennes mamma för hon skulle prova klänning till bröllopet och sen när Mini kom hem och vi hade ätit så kom han fram till att med tanke på att företaget går lite bättre nu så var det dags för en ny mobil och visst... han har rätt.

Jag måste kunna ringa upp kunder osv utan att mobilen bara dör mitt i alltihop osv så sagt och gjort, in till Kristianstad och hem kom en IPHONE!

Vi är så lyckliga!!!!



Vi köpte fodral också så den håller sig fin!



Hur coolt är detta, Internet på mobilen!
Ok jag vet att alla mobiler har det men inte den jag hade innan!



16 gig (fanns tyvärr inte större) och helt underbar!

Välkommen hem vår bebis!

Kommentarer
Lajna

hihi, får säga grattis till er! Jag vet hur länge ni har väntat, bara att döpa er lilla bäbis nu då! ;)



Kram

2009-04-16 @ 08:30:11
URL: http://www.lajna.se/?p=19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser