Tävling - Iphoneskal hos P0lly

2011-03-09 @ 15:37:42 / Tävlingar / Direktlänk


"Jag tävlar om ett valfritt iPhoneskal från iPhoneskal.se hos P0lly!
Var med och tävla HÄR du också!"

Vår motivering till varför vi ska vinna:
Livet ska upplevas och avnjutas till fullo. Resor, upplevelser och äventyr är det bästa som finns men det är även de små sakerna som gör det... som att tex ha en färgglad och trevlig "tröja" på sin telefon!
Vi har ingen resa planerad nu så det vore trevligt att glädjas av ett nytt och fräscht skal till Molly (som mobilen heter)!
Håller tummarna så det värker!

Kommentarer
|| mannen som kan prata om hundar ||

På tal om detta: Jag måste köpa ett nytt skal till min... har råkat slå sönder det :P



Sv: Ja, rörande bröllopet så är det uppskjutet tills vidare.



Vi kände väl att vi hade så mycket annat att göra, bland annat hennes utbildning, och min träning inför nästa år...



Skulle vara synd att bara snabbt skrapa ihop något till ett bröllop. Sånt måste vi planera väl!

2011-03-09 @ 17:13:19
URL: http://www.henrikolsson.eu
Ingrid

Vad roligt att du är med och tävlar! :) Lycka till! Kram, Ingrid

2011-03-09 @ 19:19:26
URL: http://p0llys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser