Bebisbloggar!

2011-06-02 @ 08:18:00 / Dear Diary / Direktlänk
Hmmm helt plötsligt så slog det mig... det är väldigt många i bloggvärlden som strax ska ha bebisar, vissa har bara dagar kvar och andra ett par veckor = mycket sommarbebisar på gång!
Tänk om bebisarna föds nu när vi inte är hemma så vi missar nyheten?!
OM det skulle bli så, så säger vi nu grattis i förskott/efterskott till alla nyblivna mammor och pappor!

Och nu till den stående frågan (som vi får allt oftare)... När ska ni skaffa barn?
Inte nu. Vi är överens om att vi vill hinna resa mer och så länge vi inte har barn så kan vi fortfarande vara själviska och bara tänka på varandra ;)
Däremot så är ju Kattas knoppisar nästan som våra, så man kan säga att vi har 2 stycken som vi lånar ibland!

På bilden ser ni oss med Natalie när hon var helt ny (hmmm kallar man bebisar nya) ;)


Jag var så sjukt rädd att hon skulle gå sönder när jag höll henne!

Kommentarer
Carro

Åhå så söt!

Förstår att du va rädd, jag brukar med va det XD

Tycker också det är SJUKT många som väntar bebis nu. Roligt!

2011-06-02 @ 10:21:37
URL: http://carolineannamarie.blogg.se/
Lajna

OMG vad du är blond! :P

2011-06-02 @ 10:30:22
URL: http://lajna.se
Ingrid

vad annorlunda att se dej med blont hår! :) hihi, ja här är det snart dags för bebis! Om den kommer samma dag som planerat är det bara ca 2 veckor kvar! (lördagen den 18), men den kan ju komma närsomhelst :D

2011-06-02 @ 11:21:34
URL: http://p0llys.blogg.se/
Petra

Åh jag minns så väl första gången jag fick hålla i sonen, var så rädd att de där små armarna skulle gå av eller att jag skulle göra illa han på nåt vis.

Tycker ni gör alldeles rätt i att vänta tills ni känner att det är dags, man blir så väldigt låst med bebis, visst går det att resa omkring, men man kan inte vara spontan med en liten människa som behöver mat, blöjor, sömn, lek osv HEEELA tiden

Ha det underbart på resan! Kram

2011-06-02 @ 20:59:25
URL: http://superpetrah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
© Annika & Mini / Bloggdesign: Therese 'Tescho' Tjernström

Blogvertiser